Gravatar

#5171 elwood 14 år siden

Da det jo snart er Harry Potter tid igen...

Folk ku jo risikere og glemme "det" det kan vi ikke have 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5172 HonoDelLoce 14 år siden

Imogen Heap er nu super dejlig afslapningsmusik.. Men kunne slet ikke forestille mig, at jeg kunne tænke mig at tage til koncert.. Så skulle det være en bette intim-koncert med en masse små café-borde rundt omkring en ganske diskret opløftet scene, i hvert fald :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5173 tiany 14 år siden

elwood (5171) skrev:
Da det jo snart er Harry Potter tid igen...

Folk ku jo risikere og glemme "det" det kan vi ikke have 8-)



AHHHHHHHHHHHHHHHH..... You didn't!
Valar morghulis
Gravatar

#5174 dyg 14 år siden

#5172 - Voxhall er ikke noget stort koncert-sted, og kun ganske få gange, hvor jeg har været der, har der været fyldt med mennesker. Normalt virker det utroligt intimt, så jeg glæder mig alligevel en del :)

Især koncerten med Jason Molina sidste år var helt perfekt. Man følte virkeligt, at han næsten kun stod og sang for en selv, og alligevel fik han banket en god stemning i de folk, der var mødt frem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5175 elwood 14 år siden

#5173

Synes det var alt for lang tid siden hehe, vi skal jo også lige introducere de nye filmzer for IT!

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5176 Wangsgaard 14 år siden

wimmie (5161) skrev:
Nogen der vil med ind og høre Band of Horses?

Husbonden er ikke synderligt begejstret for dem...


Spiller de i Jylland eller cph?

Har købt billet til Simon Juul som kommer på DTU for 60 kr. det skal nok blive skægt 5/6
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#5177 HonoDelLoce 14 år siden

nayze (5174) skrev:
Voxhall er ikke noget stort koncert-sted, og kun ganske få gange, hvor jeg har været der, har der været fyldt med mennesker. Normalt virker det utroligt intimt, så jeg glæder mig alligevel en del :)


Med de omgivelser tror jeg så også gerne på, at det kan blive godt :)

Men kunne DU forestille dig en Imogen Heap i parken med 50'000 tilskuere? Det virker i hvert fald heeeeeeeelt forkert i mine øjne :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5178 Kruse 14 år siden

#5171: Hvem er den usandsynligt lækre, afsindigt fremragende, og på ingen måde irriterende skuespillerinde som du linkede til der? ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5179 elwood 14 år siden

Som jeg sagde det er jo snart Harry Potter tid, så det er Hende hvis navn vi ikke nævner

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5180 Batsy 14 år siden

så kommer snart, det femte kapitel, og ja ved godt jeg lavede et 5 kapitel før, men skrottede det

men dog er ikke alle karekterne glemt, de har bare en anden rolle! Dargon er ik med her og eller ikke Araras
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: