Gravatar

#5231 elwood 14 år siden

haha jeg sagde også til min ven, damm ham Rune har styr på sine kugler 8-)

Han var faktisk ikke dårlig altså han var slet ikke så god som ham her, men han ku sku godt finde ud af det, han endte med og jonglere så at sige med fem i hånden, og så lavede han også det der hvor det nærmest ser ud som om kuglen svæver op af, så man får det indtryk at, hvis han gav slip så ville den bare stige til vejrs!

Og nej det er hel fin og misforstå tingene, fordi hans show var en stor assisation ordleg.

Han sprang ud som tryllenørd i går aftes, og da han første gang sagde at han var til tryl, blev hans far ikke glad.

Og han havde et trylletrick han var trofast overfor, men der var jo der her nye et som fristede ham gang på gang, og han måtte slå op med sit gamle trick, og sådan blev han ved hele aften.

Hvor han så sluttede af med hele og droppe standup'en og bare tryllede som normal, og damm han er sku dygtig.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5232 Highland Park 14 år siden

elwood (5231) skrev:
Hvor han så sluttede af med hele og droppe standup'en og bare tryllede som normal, og damm han er sku dygtig.
Han er også en meget bedre tryllekunstner end stand-up-komiker, så det lyder fornuftigt. :)

Gad vide hvilke krav der er til ens kugler, hvis de skal kunne lidt af hvert.

Man kan selvfølgelig også bare investere i et nyt sæt:
http://shop.jbo-net.dk/group.asp?group=278
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5233 elwood 14 år siden

Enig hans råben og lala komik er det som fanger boogie folket.

Men jeg grinte nu alligevel en del af hans små monologer en gang imellem 8-)
Faktisk var der meget mere trylleri end komik den her gang, så jeg ville da klart tage ind og se et show, hvor han kun tryllede.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5234 filmz-jonasgr 14 år siden

Nøj hvor er jeg træt at af Adobe Flash. Det får min PC til at crashe hver anden gang der skal afspilles noget.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5235 filmz-Utyske 14 år siden

Ja, efter version 10 kom ud, har flash player godt nok været noget bras. Jeg oplever tit at deres plug-in til Firefox går ned.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5236 filmz-jonasgr 14 år siden

#5235 Ja og det eneste der virker en genstart af PC'en. Har også prøvet Firefoxs "vejledning" uden virkning: http://support.mozilla.com/da/kb/Plugin+crash+repo...
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5237 filmz-Utyske 14 år siden

#5236 -

Min Firefox plejer nu at overleve. Der kommer bare en besked om at Flash er crashet, så skal man genindlæse sine sider og det er dét. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5238 dyg 14 år siden

Ja, min FX overlever også. Men på nogle sider har jeg oplevet, at visse flash-ads gør min browser ekstremt langsom. Det er især nogle af reklamerne på bold.dk, der gør browseren næsten ubrugelig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5239 Bony 14 år siden

Highland Park (5230) skrev:
Jeg får helt lyst til at lære det selv.


Jeg sad med nøjagtigt samme tanke efter, at have set den video der. Det gad jeg sgu' godt prøve det der. Det ser så mega cool ud, men han har så også meget godt styr på det. Han får det nærmest til, at se let ud hvilket jeg bestemt ikke tror, at det er. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5240 elwood 14 år siden

Ja der er jo ikke andet og sige end, at i må i gang med og øve jer med jeres kugler drenge!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: