Gravatar

#5221 Muldgraver 14 år siden

#5217

Heh, nej styrketræning er ikke ligefrem en holdsport... og hvis du er mere til den slags (og det er bestemt ikke fordi jeg ikke kan lide holdsport, jeg kan nok bare bedre lide solomotion), kan jeg godt forstå du synes det er kedeligt. Løbebånd synes jeg dog også selv har sine klare begrænsninger, men jeg finder det dog ikke nær så ubehageligt som at løbe rundt i byens os.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#5222 filmz-ab 14 år siden

Muldgraver (5221) skrev:
jeg kan nok bare bedre lide solomotion), kan jeg godt forstå du synes det er kedeligt. Løbebånd synes jeg dog også selv har sine klare begrænsninger, men jeg finder det dog ikke nær så ubehageligt som at løbe rundt i byens os.


Sådan er vi så forskelligt indrettet. Hvis jeg skal løbe solo, og det skal jeg når jeg skal komme op i omdrejninger inden fodbolden starter, så løber jeg helst udenfor, hvor jeg kan nyde frisk luft og gode omgivelser, fremfor at se på sidemanden svede på et løbebånd. Der findes intet bedre end store damer, med svedige hængebryster....på et løbebånd, ved siden af en.....Ohh yeah. That's it :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#5223 filmz-jonasgr 14 år siden

Sejr til AC Milan her til aften, i sæsonens hidtil bedste kamp fra deres side af. Og så scorede Pirlo muligvis sæsonens mål. Godt spil og et hav af chancer til Milan, hvor Zlatan blandt andet havde en tredobbelt chance.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5224 elwood 14 år siden

Rune Klans nye show Standup delen 5/6
Trylle delen 6/6!

Det er som og se en hel anden person på scenen, når han kun tryller.

Nåja og han havde en eller anden up and coming DJ inde til og mixe musikken da han tryllede, det fungerede ret godt, ved ikke klige hvad han hed, men det første jeg viskede til min ven var Han ligner sku da Harry Potter
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5225 Muldgraver 14 år siden

#5222

Jamen ja, hurra for diversitet. Bare vent til du bliver old boys, så skal du få at se sved under hængebrysterne... ;)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#5226 filmz-ab 14 år siden

#5225

:-) God pointe
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#5227 elwood 14 år siden

Ang. Rune Klan her var en af de "ting" han sluttede af med og vise.

[url= Juggling[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5228 Åkepool 14 år siden

elwood (5227) skrev:
Ang. Rune Klan her var en af de "ting" han sluttede af med og vise.

[url= Juggling[/url]


Udemærket kontrol der.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5229 elwood 14 år siden

Jep det var første gang jeg så fænomenet igår aftes, men min ven som jeg havde med derinde, kendte godt til det, og så sku det jo youtubes straks 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5230 Highland Park 14 år siden

elwood (5227) skrev:
Ang. Rune Klan her var en af de "ting" han sluttede af med og vise.

[url= Juggling[/url]
Wow!

Jeg får helt lyst til at lære det selv. Hvor ferm er Klan til at jonglere med sine kugler?
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: