Gravatar

#5261 wimmie 14 år siden

Tillykke til Anne - velfortjent :D

6/6 til dét indlæg.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5262 inflector 14 år siden

Tillykke det er stort at få overstået :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#5263 lagoni 14 år siden

Mange tak, allesammen :) Som Skeloboy skriver, så har jeg 'kun' fået en forhåndsgodkendelse, altså bevis på jeg får en beståelseskarakter. Selve karakteren kan der gå 1½ måned endnu før jeg får.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5264 gi-jones 14 år siden

Ok. Jeg fatter intet af universiteter :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5265 Kruse 14 år siden

Stort tillykke Lagoni! Efter al den trælse tid med specialeskrivning(og mangel på samme), må det være dejligt ikke længere skulle bekymre sig om hvorvidt man består.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5266 Skeloboy 14 år siden

gi-jones (5264) skrev:
Ok. Jeg fatter intet af universiteter :)

Hehe. Når man får sin forhåndsgodkendelse er du sikker på, du har bestået. Derfor kan man også melde sig ind i A-kasse og søge jobs osv, så man ikke skal vente i 1-2 måneder
Gravatar

#5267 tiany 14 år siden

gi-jones (5264) skrev:
Ok. Jeg fatter intet af universiteter :)


Ikke alle uddannelser kræver forsvar - især på de humanistiske linjer skal man ofte ikke til forsvar.

Mens sådan en som mig (samfundsvidenskabelig) skulle op og forsvare og derfor fik en karakter med det samme (var til forsvar 14 dage efter aflevering).
Valar morghulis
Gravatar

#5268 Wangsgaard 14 år siden

Stort tillykke Lagoni, må være så dejligt at være færdig. På DTU skal man op og forsvare sin opgave og besvare spørgsmål, derefter for man sin karakter. Det må være hårdt at skulle vente 2 måneder på karakteren :S
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#5269 NightHawk 14 år siden

Stort tillykke, Lagoni. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#5270 Bobby Singer 14 år siden

Tillykke Lagoni! :)
Idjit

Skriv ny kommentar: