Gravatar

#5271 MOVIE1000 14 år siden

Tillykke Lagoni!!

Bedøvelser fra tandlæger 3/6 det er ikke altid at bedøvelsen virker ordentligt, men så når man er kommet hjem (hvilket jeg lige er) virker bedøvelsen fuldt ud :) at jeg snart skal til at besøge tandlægen igen og igen ...
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5272 filmz-ab 14 år siden

#5271

Har du prøvet at få en bedøvelse i ganen? Det er ubehageligt :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#5273 MOVIE1000 14 år siden

a@babo: :O
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5274 HonoDelLoce 14 år siden

Pyh ha, jeg skal have ringet til tandlægen i morgen ! Jeg vågnede i nat med en voldsom tandpine, der så har plaget mig hele dagen i dag..

Det lugter langt væk af en rodbehandling - føj !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5275 dyg 14 år siden

#5274 - Avs, held og lykke med det. Jeg fik en tand fikset i sommers, hvilket gjorde enormt ondt (på pengepungen).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5276 HonoDelLoce 14 år siden

Jo tak..

Og jeg HADER tandlæge-besøg (da jeg har bare INGEN smertetærskel i munden) ..

Iiiih..

Og ja, det økonomiske aspekt, er jo slet ikke sjovt heller !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5277 dyg 14 år siden

Jeg synes nu bestemt ikke, at rodbehandlingen var smertefuld på nogen måde (på nær det finansielle). Og normalt er jeg ellers meget lidt glad for tandlæger!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5278 Muldgraver 14 år siden

honodelloce (5276) skrev:
Jo tak..

Og jeg HADER tandlæge-besøg (da jeg har bare INGEN smertetærskel i munden) ..

Iiiih..

Og ja, det økonomiske aspekt, er jo slet ikke sjovt heller !


Jeg blev engang boret uden bedøvelse (hvorfor ved jeg ikke, og jeg forstår da slet ikke jeg indvilligede). Jeg fik af vide jeg havde taget det meget godt, men besøget står stadig for mig som særdeles ubehageligt... og det selvom jeg havde taget noget god musik med til at bortlede min opmærksomhed fra indgrebet, ak, når selv virtuoser må give op...

Jeg har ligeledes prøvet at skulle være blevet bedøvet, hvor jeg ikke synes det havde den store effekt. Jeg tror der må være ret stor forskel på hvordan man tager imod bedøvelsen, hvis du, Nayze, har kunnet rodbehandles (hvilket jeg ellers har ladet mig fortælle er et af de ledeste indgreb) uden videre smerter... eller også har det noget med tandlægernes kompetence at gøre?

Tandlæger: 6/6
Behandlinger hos tandlæger: 1/6
Tandfeen: .../6 Morsomt, men egentlig også ret sygt koncept...
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#5279 HonoDelLoce 14 år siden

Muldgraver (5278) skrev:
Jeg blev engang boret uden bedøvelse


Hehe.. Min kære moder har lige fortalt mig i dag, hvorfor jeg højst sandsynligt har tandlægeskræk..

Det viser sig, at en tandlæge foretog en rodbehandling på mig som 5-6 årig - uden jeg var bedøvet..

Jeg husker overhovedet ikke selv hændelsen, men min mor fortæller, at jeg skreg som en gal. Hun havde sddet ude i venteværelset, da hun havde hørt rædselen i min stemme, var så kommet ind og havde fuldstændig overfuset tandlægen, da hun fandt ud af, hvad der var i gang med at ske :D

Mental blocking, I guess :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5280 dyg 14 år siden

Det har helt sikkert noget med tandlægernes evner at gøre. Og det er helt sikkert også en af grundene til, at jeg fik lov til at betale i dyre domme ved min tandlæge.

De tog sig rigtig god tid til at både forklare alt de lavede, vise alle instrumenter frem og især at lytte til mine små klynk, når der endeligt var noget, der gjorde lidt ondt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: