Gravatar

#521 filmz-Bruce 14 år siden

Muligheden for at Morten Olsen fortsætter som landstræner 4 år mere:

0/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#522 HonoDelLoce 14 år siden

bruce (521) skrev:
Muligheden for at Morten Olsen fortsætter som landstræner 4 år mere:

0/6


Det er i sådanne situationer at det er lige ved at der skal indføres negative tal på skalaen!

-

At jeg endelig har fået fat i et ophæng til mit tv og mine baghøjttalere 6/6

At jeg skal til at rode med boremaskine osv 1/6

Den kylling-bacon sandwich jeg fik mens jeg var ude og handle 0/6 - det var fandme ikke kylling ! Det var selvdød høne ! Jeg vil godt vædde !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#523 Batsy 14 år siden

movie100o det gør den ogs i bilka
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#524 Kruse 14 år siden

bruce (521) skrev:
Muligheden for at Morten Olsen fortsætter som landstræner 4 år mere:

0/6


Jeg vil virkelig også gerne have fornyelse på den post, men jeg er bare bekymret for at vi ikke har nogle danske alternativer der er bedre til posten. Men hvis nu Laudrup tager sig sammen, kunne han da være en mulighed.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#525 HonoDelLoce 14 år siden

heTTeh (524) skrev:
Men hvis nu Laudrup tager sig sammen, kunne han da være en mulighed.


Ja, men så kan vi lige så godt beholde Metusalem Olsen .. Uden at holde med svensken i øvrigt, så giver jeg Zlatan 100% ret i, at DK bare ikke har spillerne til at spille 4-3-3 ..

4-3-3 kan være en smuk formation til lækkert fodbold - men ikke, når det, som oftest med DK, ender med 7 der forsvarer, 2 der prøver at løbe lidt på kanterne og en spidsangriber, der mere leger offensiv midtbane..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#526 filmz-Bruce 14 år siden

#524 Mit kolesterol- og kondital vil hhv. stige og falde til nye højder/dybder, hvis den mand fortsætter. Jeg tør ikke gennemgå flere halvlegs lange venterier på, at den mand tager sig sammen til en udskiftning.

Jeg er enig, at Danmark ikke har spillermaterialet til at være med i toppen for tiden, men der er rigtig mange store talenter på vej de næste 4-6 år, så VM om 5 år, tror jeg bliver spændende at følge for Danmark.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#527 inflector 14 år siden

#526 puha hvor er vi enige. Jeg har ikke tal på alle de gange jeg har råbt og skreget over den mand. 4-3-3 er altså ikke optimalt med folk som Rommedahl og Grønkål aka Mr. Glass på kanterne. Vores kanter er simpelthen ikke gode nok. Hans manglende evne til at foretage en udskiftning er også rystende. At se ham kamp efter kamp sidde som en anden saltstøtte på sidelinien, uden at foretage sig en skid når vi spiller ad helvede til, det er simpelthen ikke til at holde ud.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#528 HonoDelLoce 14 år siden

inflector (527) skrev:
#526 puha hvor er vi enige. Jeg har ikke tal på alle de gange jeg har råbt og skreget over den mand. 4-3-3 er altså ikke optimalt med folk som Rommedahl og Grønkål aka Mr. Glass på kanterne. Vores kanter er simpelthen ikke gode nok. Hans manglende evne til at foretage en udskiftning er også rystende. At se ham kamp efter kamp sidde som en anden saltstøtte på sidelinien, uden at foretage sig en skid når vi spiller ad helvede til, det er simpelthen ikke til at holde ud.


Amen brother.. Preach them words !

;)

- til trods for at jeg er stor fan af Grønkjær, så er det længe siden han har præsteret på landsholdet.. Men stadig utroligt flot af ham at vende tilbage efter så lang en skadespause i så (i forhold til fodbold) fremskreden en alder.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#529 Kruse 14 år siden

Jamen, jeg er skam helt enig med jer andre. Jeg ville langt hellere se en 4-4-2 formation og med en anden træner end Morten Olsen. Men hvem skal overtage? DBU holder fast på at man vil have en dansker, og danske toptrænere hænger ikke på træerne. Lars Olsen måske? Erik Rasmussen? Det bliver i hvert fald spændende at følge med i hvem den næste danske landstræner bliver.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#530 HonoDelLoce 14 år siden

heTTeh (529) skrev:
Lars Olsen måske? Erik Rasmussen?


Lars Olsen ville nok, set i lyset af de "store" danske spillere lige nu, være et godt valg. Hans spil er overvejende baseret på en stærk struktur med fysisk spil, der skaber rum til dybdeløb. Men på længere sigt er det ikke holdbart, i mine øjne.. Der ville lige nøjagtig en gut som Erik Rasmussen være lige i øjet, synes jeg. Ikke bleg for at sætte de unge på banen, men heller ikke sen til at erkende, hvornår der skal trækkes lidt tilbage. Han ville kunne finde en god balance mellem defensiven og offensive, samt de unge og gamle.. Tror jeg :)

Ellers synes jeg, for lige at komme med en outsider, at en person som Ove Pedersen kunne være værd at nævn.. Han må have noget nær den bedste mandskabsbehandling i Danmark, hvis man ser hvilket spillermateriale han har fået ret så hæderlige resultater ud af igennem årene. Og på et landshold, hvor man jo ikke lige kan købe sig til nye spillere, tror jeg det er en utrolig vigtig egenskab at have. Samtidigt har han jo alle dage vist sig god til at finde de unge talenter og give dem gå-på-mod og selvtillid - hvilket ville være rigtigt gavnligt i den situation, vi lige nu står i med landsholdet.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: