Gravatar

#531 filmz-Bruce 14 år siden

#530 Jeg vil stadig foretrække Laudrup for at kunne trække mest muligt på Olsen årene og fordi jeg er tilhænger er positiv offensivt fodbold, som jeg formoder Laudrup på en eller anden måde vil foretrække. Ellers er jeg meget enig omkring Ove Pedersen. Han gør det glimrende og er derudover en sympatisk herre.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#532 HonoDelLoce 14 år siden

bruce (531) skrev:
#530 Jeg vil stadig foretrække Laudrup for at kunne trække mest muligt på Olsen årene og fordi jeg er tilhænger er positiv offensivt fodbold, som jeg formoder Laudrup på en eller anden måde vil foretrække. Ellers er jeg meget enig omkring Ove Pedersen. Han gør det glimrende og er derudover en sympatisk herre.


Men jeg vil lige nøjagtig ikke foretrække Laudrup, da han jo er Olsen V 2.0 og jeg gerne vil så langt væk fra alt der har med Olsens filosofier at gøre.. :) Olsens (og Laudrups) fodboldfilosofier kan være nok så smukke - men de er bare ikke kompitable med de spillere, der er til rådighed..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#533 filmz-Bruce 14 år siden

#532 Det er muligt det på papiret er 4-3-3 ens, men jeg tror der vil være en væsentlig forskel på udførelsen og vi ikke vil se den evindelige trilleri med bolden frem og mest tilbage på banen. Dertil er Laudrup for offensivt skolet. Og personligt foretrækker jeg en kamp i ny og næ som dem vi så VM i 98 og vi så ryger ud, end at vi kommer videre på norsk fodboldstil :) Jeg tror vi får spillerne indenfor en kort årrække til at spille offensivt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#534 HonoDelLoce 14 år siden

bruce (533) skrev:
personligt foretrækker jeg en kamp i ny og næ som dem vi så VM i 98 og vi så ryger ud, end at vi kommer videre på norsk fodboldstil


Åh, hvor er jeg uendeligt enig :) Uendeligt meget :)

Og ja - måske kan Laudrup i det mindste bidrage til en hurtigere udskiftning af de gamle spillere, der har sin store andel i "boldtrilleriet" :) - en spiller som Martin Jørgensen har vel, ret beset, ikke haft noget at lave på det landshold de sidste 2-3 år.. Desværre har det også efterhånden længe virket til, at Jon Dahl slet slet ikke er i nærheden af landsholdsklasse.. For 5 år siden til EM - ja, for fanden, hvor var han dygtig.. Men Olsen har været for lang tid om at skifte ud.. Til trods for, at han har haft to missede slutrunder (ahrem) til det..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#535 mr gaijin 14 år siden

At mit nye Philips fjernsyn ikke afspiller lyd, når jeg sætter en blu-ray med DTS på.

1/6

Jeg skal selvfølgelig investere i en A/V receiver og nogle højtalere på et tidspunkt, men jeg havde da troet, at den i det mindste kunne gøre DTS-signalet til en simpel stereo i mellemtiden. Øv.

+

At Wupti.com sendte et HDMI-kabel, der kun understøtter en 720 HD med mit 1080 fjernsyn. Bastards.

0/6

+

Men i det mindste kan jeg nu se blu-rays på andet end min bærbare skærm

4/6
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#536 Slettet Bruger [2828305721] 14 år siden

PredatorX (520) skrev:
Kommer der metro ved rådhuspladsen??


Jep.
Gravatar

#537 filmz-Bruce 14 år siden

#535 Hvilken blu-ray afspiller var det du havde? Har du prøvet indstillinger i bd afspilleren, som dekodning til PCM, evt. "downmaster to" hvis det eksisterer?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#538 Highland Park 14 år siden

#520: Hvor bliver der ikke bygget en metrostation i København? ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#539 filmz-Bruce 14 år siden

#538 Ja der vist være en deal mellem øst og vest. En ny motorvej = en ny metrostation :)

Hvis metroen skulle have rigtig nytteværdi ifht. trafikpropperne og offentlig transport, så skulle de istedet tænke forstæderne ind i ligningen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#540 Highland Park 14 år siden

Hehe... ja, og noget der undrer mig er, hvordan man kan bruge så voldsomt store beløb på at udvide en underskudsforretning som denne. En tidligere undersøgelse har jo påvist, at metroen ikke får væsentlig flere til at benytte offentlig transport.
Men nu er jeg hverken overborgmester, Farum-fantast eller andet udi kreativ økonomisk spekulation.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: