Gravatar

#5431 JannikAnd 13 år siden

#5425 - Vi har været sammen on/off i lidt over to år. Hendes begrundelse var vist, at jeg ikke lyttede på hendes krav, men jeg er ikke sikker, for jeg var ikke helt opmærksom :)

Nej, vi har længe haft problemer hovedsageligt pga. distancen. Selvom planen var, at hun skulle flytte til København til foråret, ser det ud til, at hun føler sig udsat og hellere ønsker et forhold med en, der kan give hende mere tryghed. Men da hun ikke kun er min (eks)kæreste, men også bedste ven, vil jeg ikke miste hende til "tryghed" og i stedet bevise, at jeg beklager alt, og at hun er pigen i mit liv.

Vi har aftalt, at vi skal Skype de næste par dage, og at torsdag er definitivt farvel. Men når hun venter et opkald på Skype 600 km borte, vil jeg i stedet ringe på hendes hoveddør seks meter fra hendes bærbar.

Oprigtig interesse/gode råd fra fellow-filmz'er 6/6.

Tak.
Gravatar

#5432 mr gaijin 13 år siden

#5421 Uanset udfaldet, så er det fedt, at du handler. En ringere mand ville gå i druk eller lægge sig på sofaen og tude.

Distancen kan man overkomme. Også når det gælder landegrænser. Eller endda kontinenter. Det kræver dog nogle klare mål, og at man viser hinanden, at man vil kæmpe for at nå dem.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#5433 MOVIE1000 13 år siden

JannikAnd Sig det med blomster ;) YOU CAN DO IT!! (WE ALL HOPE SO)

misuma hvad sagde lærerinden så til det?? og er hun lækker?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5434 JannikAnd 13 år siden

#5432 - Det var også min oprindelige plan. Men da bomben er faldet meget pludseligt, vil jeg ikke gå ned uden kamp. Så må rockstar livet sættes på standby.

#5433 - Jeg kan skrive til Hannibal Hildorf og overtale ham til at være min ledsager :)
Gravatar

#5435 misuma 13 år siden


misuma hvad sagde lærerinden så til det?? og er hun lækker?


Hun sagde at det var alt for længe siden at nogen havde kaldt hende det og jo..hun ser ganske okay ud.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5436 MOVIE1000 13 år siden

Super taklet, og lyder som om han får nogle gode karakter hvis han bliver ved sådan der ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5437 evermind 13 år siden

JannikAnd: Sådan! Jeg krydser tentakler for dig, mester!! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5438 danschier.dk 13 år siden

#5435 Pas på hvad du gør, kender end der gjorde næste det samme, hun boede bare i Indien... og de er gift idag! Konsekvensen kan bliver uoverskuelig... nej spørg til side, held og lykke og krydser finger! (P.S. historien med Indien og bryllup er rigtig nok)
Gravatar

#5439 Skeloboy 13 år siden

#5438 - tog han også til Indien for at vinde hende tilbage igen?
Gravatar

#5440 danschier.dk 13 år siden

#5438 Hun boede i Indien og ville slå op, så besluttede han sig for at købe en billet og tage derud uden hun vidste det. Det virkede og de er gift idag

Skriv ny kommentar: