Gravatar

#5501 HonoDelLoce 13 år siden

Hahaha, og farcen fortsætter omkring salget af Liverpool.. Jeg tror ikke på at der findes én eneste i hele verden, der kan finde hoved og hale i den sag mere ! :D

At være Liverpool-fan lige for tiden 0/6

Men underholdningsværdien ved hele salgs-sagen 6/6 :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5502 wimmie 13 år siden

Hmmm... vi må ikke have overtræk for vores bank - sidst vi var i minus 170 kr fik vi en rykker på 100 kr :/
fedt at forværre vores økonmoni ved at trække flere penge...

Men vi skylder

114.000 i privatlån
56.000 i billån
1.500.000 i huslån

Lån og gæld 0/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5503 Åkepool 13 år siden

Jamen så smider jeg da også lige lidt ca. tal på bordet:

Huslån: 1.800.000
Bil: 41.000
Forbrugslån: 400.000
Privat og kontokortgæld: 35.000

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5504 Lord Beef Jerky 13 år siden

Øv Åkepool vinder... eller hurra egentlig. Mærkelig dyst =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5505 Skeloboy 13 år siden

Hehe. Men alle jer med jeres fine lån, har helt sikkert mere til rådighed end mig stadigvæk..:)

Efter faste udgifter og afbetaling på lån: 3300 kr - til alt forbrug
Gravatar

#5506 Åkepool 13 år siden

Skeloboy (5505) skrev:
har helt sikkert mere til rådighed end mig stadigvæk..:)


Ikke det næste halve år :(



Lord Beef Jerky (5504) skrev:
Øv Åkepool vinder... eller hurra egentlig. Mærkelig dyst =)


Ja, hvilken "sejr".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5507 Lord Beef Jerky 13 år siden

Lige nu mangler jeg lidt arbejde, som jeg nok får næste måned... men til forbrug har jeg haft ca. 1000 kr. hver måned i alt de sidste 3-4 måneders tid. Heldigvis har kæresten lidt flere penge end mig for tiden, så vi klarer os lige igennem.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5508 Bony 13 år siden

Det er sjovt du nævner det Skelo, for privat økonomi er i min verden meget personligt. Det er ikke engang noget jeg snakker med familien om, hverken min egen eller svigerfamilien, til trods for, at sidstnævnte er meget tæt på os og nogen vi har meget med at gøre til dagligt. Det har for mig altid været tabu, at gå i detaljer om sådan nogen ting. Men det er sjovt nok også en af de eneste ting, jeg ikke vil snakke med andre om. Personlige problemer eller intime ting har jeg ingen problemer med, at snakke om. I grunden ganske heldigt når man tænker på, at jeg jo snakker med folk om meget personlige ting og kommer meget tæt på folk til dagligt. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5509 Lord Beef Jerky 13 år siden

Penge siger mig ikke det store, derfor har jeg ingen problemer med at fortælle om min privatøkonomi =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5510 dyg 13 år siden

Jeg taler faktisk heller aldrig økonomi med hverken familie eller mine nærmeste venner. Derimod har jeg absolut ingen problemer i at nævne det herinde.. Jeg er en sær lebbe.

SU lån: 120k
Forbrugslån: 115k (om en måned er denne nede på ca. 30k, hvilket som tidligere sagt giver 4-5k mere udbetalt om måneden. Jeg har dog ikke lige regnet på, hvor meget mere jeg skal betale i skat grundet renter, der forsvinder)

Lige pt. har jeg omkring 4500-5500 til rådighed om måneden, så jeg klager ikke. Men alligevel formår jeg at bruge 3k på den første uge af hver måned, og så skal der spinkes og spares den sidste tid :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: