Gravatar

#5681 gi-jones 13 år siden

misuma (5680) skrev:
At jeg modstod at købe Lost sæson 6 - Jeg svinger lidt imellem 0/6 og 6/6
Hvis du har set de første fem giver det vel ikke sindsygt meget mening ikke at tage slutningen med...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5682 misuma 13 år siden

Jeg ejer de tidligere sæsoner, men pengepungen siger nej. Jeg køber naturligvis sæson 6 til den første, men jeg er ikke så god til at vente. Et overtræk var ganske fristende.

_____________________

Indlæg som stadig forsvinder når jeg trykker på Indsend - 0/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5683 davenport 13 år siden

Tilbage til Fringe ->
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5684 wimmie 13 år siden

At mine øjne åbenbart trænger til en kontaktlinsefri dag så jeg skal rende rundt med briller 1/6

Godt: Det får mig til at se klogere ud

Skidt: Jeg hader at gå med briller og jeg ved at jeg vil få "Har du fået briller?"-spørgsmålet 117 gange på min arbejdsplads. Ja, jeg har så haft briller siden jeg var 12 :/

Briller 0/6
Kontaktlinser 4/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5685 evermind 13 år siden

Jeg kender det - på min arbejdsplads er det godt nok mest ungerne, der spørger, men de gør det konsekvent, uanset hvor mange gange, jeg så ellers har haft briller på før ... tsk!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5686 wimmie 13 år siden

Ja...dumme øjne. Jeg vil have en laseroperation :/

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5687 dyg 13 år siden

#5686 - Enig! Jeg vil også have erstattet mine øjne med lasere!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5688 evermind 13 år siden

#5686 Det ville jeg også gerne, men mit syn fortsætter med at være for ustabilt, så det bliver nok ikke foreløbigt. På den anden side kan vi trøste os med (eller jeg kan, jeg ved ikke, om du også er nærsynet?), at nærsynethed ofte begynder at gå den anden vej med alderen. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5689 Highland Park 13 år siden

wimmie (5686) skrev:
Ja...dumme øjne. Jeg vil have en laseroperation :/

[url= :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5690 wimmie 13 år siden

#5687

Bare det ikke er ligesom Cyclops hvor man skal rende rundt med solbriller hele tiden... så har man jo i bund og grund stadig briller :/

#5688

Mit dårlige syn har holdt sig på det samme de sidste 8 år ca. Jeg er nærsynet og da jeg fik tjekket synet her i juni mente de faktsisk at jeg skulle have en lidt svagere styrke, men det duede slet ikke for mig så jeg er tilbage på de sædvanlige -3,75 og -4,25

#5689

Perfect! :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: