Gravatar

#5671 JannikAnd 13 år siden

#5670 - True. Men hvis man ikke kan styre sine lyster, når kæresten er borte, så kan man jo netop bare sørge for, at pudse sin glorie hårdt nok :)

Men ellers forstår jeg hende godt. Jeg har dog ikke mistet troen til kvinder, ellers var jeg forlængst hoppet på homo-ekspressen. Jeg har blot mistet min tro på min eks, kan ikke fordrage hendes falske måde at omvende situationen, således at hun aldrig har været mig officielt utro. Men hvis hun virkelig ikke havde gjort noget galt, hvorfor så holde det hemmeligt i et år!? Skide ko...

Og tak for lykønskningen!
Gravatar

#5672 Skeloboy 13 år siden

JannikAnd (5671) skrev:
Skide ko...

That's the spirit!
Gravatar

#5673 frankdrebin 13 år siden

#5672

Lidt OT men ikke alligevel, din kommentar fik mig til at tænke på [url= scene fra "Closer" med Clive Owen og Julia Roberts :)

Gravatar

#5674 JannikAnd 13 år siden

#5673 - Påstår du, at jeg har været til luder??? :) Nej, det er ikke nødvendigt. I øvrigt sjovt at se, hvordan ens perifære veninder forvandler sig, når rygtet om ens nye status spreder sig. Utroligt mange tilbud om et Skrald Arne...
Gravatar

#5675 misuma 13 år siden

At jeg er begyndt at bruge mere tid på Filmz end på Gamereactor. Jeg føler mig så beskidt...

I like it! 6/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5676 tiany 13 år siden

#5675
Welcome to the dark side....
Valar morghulis
Gravatar

#5677 NightHawk 13 år siden

# 5644/5654 -

Damn, det lyder godt nok som en barsk omgang, du har været igennem JannikAnd. Havde ellers håbet for dig, at det var gået stik modsat og i havde fundet sammen igen. Men ud fra hvad jeg har læst nu, var det måske kun godt, at du kom ud af det forhold, selv om det selvfølgelig samtidig gør fandens ondt inden i kunne jeg forestille mig.

Hvis det på nogen måde kan være et lille plaster på såret, så få du lige et stort tillykke med fødselsdagen fra mig også. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#5678 JannikAnd 13 år siden

@Nighthawk - Tak, min ven! Nu vil jeg smutte ud og fejre "nytåret" :)
Gravatar

#5679 Skeloboy 13 år siden

At blive vækket lidt over 8 på sin hjemmearbejdsdag...2/6...
Gravatar

#5680 misuma 13 år siden

At jeg modstod at købe Lost sæson 6 - Jeg svinger lidt imellem 0/6 og 6/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: