Gravatar

#5721 dyg 13 år siden

At jeg har fri i morgen: 6/6

At jeg skar over 6 mins af min gamle rekord på 21.1km distancen: 5/6

At jeg var 35 sekunder fra "drømmetiden" på dagens halvmaraton: 3/6 (Der var bare ikke mere at give af, og jeg måtte endda stoppe op og strække mit inderlår/lysken ud for at kunne klare de sidste 3km)

At mine ben gør ondt som bare pokker: 2/6 (det er den gode smerte)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5722 HonoDelLoce 13 år siden

Woup woup, jeg har også fået mail i dag om at Amazon har afsendt min pakke med Alien Quadroligy BD samt Psycho BD

Samtidigt fik jeg tidligere i dag en mail fra komplett.dk om, at de afsender min Logitech M570 i morgen.. Yay!

6/6
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5723 Bobby Singer 13 år siden

Reklamer på Youtube: 0/6

Det var da det dummeste!
Idjit
Gravatar

#5724 neran 13 år siden

At jeg er kommet igennem min forfærdelige skriveblokering, der har sat min roman på standby: 6/6
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#5725 JannikAnd 13 år siden

At jeg på trods af sovepille og ørepropper ikke kan sove for den anden patients snorken 0/6
Gravatar

#5726 wimmie 13 år siden

Patient? Hvad har du dog lavet?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5727 misuma 13 år siden

At jeg aldrig vænner mig til at sende min søn i skole, får sgu stadig småondt i maven af at sende ham afsted. 0/6

Mand dig kylling!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5728 davenport 13 år siden

Hvad er der sket Jannik?????
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5729 JannikAnd 13 år siden

Jeg drak mig mod til at ende lidelser. Men pillerne havde ikke effekt og i stedet vågnede jeg op i går aftes, hvor min mor kørte mig på den psykiatriske skadestue. Nu blir jeg overført og tvangsindlagt på den intensive. Røvnederen at tage prisen som Filmz' emo og dramadronning. Men fedt med Filmz på iPhone.
Gravatar

#5730 wimmie 13 år siden

Det er jeg virkelig ked af at høre Jannik :( men godt at du er her endnu. Håber du får lidt ro og tid til at tænke over tingene. Jeg håber ikke at det bare er pga din eks. For selvom det er hårdt så tror jeg simpelthen ikke på at hun er dit liv værd. Få det bedre og vær ikke bange for at snakke med dine med-filmzere :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: