Gravatar

#5761 filmz-ab 13 år siden

#5760

Al respekt og forståelse omkring de ting du siger, men jeg finder det bare lidt pjattet og unødvendigt at oprette profiler i ny og næ, for at sige et par ord, når du ligeså godt kunne beholde din gamle profil og tjekke ind, når du kunne og havde mod på det. Men dig om det. Jeg undrer mig blot..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#5762 filmz-Titta Di Girolamo 13 år siden

#5761 Nu er du så heller ikke mig :) Hvad der er pjattet for dig, betragter jeg som en nødvendig foranstaltning for ikke at lave de overspringshandlinger, jeg ved jeg begynder på når jeg har muligheden. Jeg har ikke den disciplin, hvad det angår. Beklager. Nu har jeg vist forklaret den del til fulde. Skal prøve og holde mig i skindet nu :)
Gravatar

#5763 frankdrebin 13 år siden

At jeg havde en af de nætter i nat hvor jeg bare ikke kunne falde i søvn.. 0/6

Men hey, så nåede jeg da at se genudsendelsen af gårsdagens UPS det er live ikke mindre end 2 gange -.-
Gravatar

#5764 filmz-ab 13 år siden

#5762

Hul i det. Det var bare lige sådan, hvad jeg mente omkring det :-) Det er jo en tråd med "bedøm alt" og jeg burde give en dom :-) Tilbage til film, som det hele handler om - by the way; enig mht. the american, den overraskede mig big time.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#5765 Skeloboy 13 år siden

At der kun er lidt over 20, der har søgt ind på 18Frames, 6/6 !

Der er i alt plads til 3 på følgende linjer: Producer, instruktør, manuskript, fotograf, lyd og klip...det tegner godt.

At mentoren skrev en mail, fordi han ville have uddbybende oplysninger, 6/6
Gravatar

#5766 tiany 13 år siden

Skeloboy (5765) skrev:
At der kun er lidt over 20, der har søgt ind på 18Frames, 6/6 !

Der er i alt plads til 3 på følgende linjer: Producer, instruktør, manuskript, fotograf, lyd og klip...det tegner godt.

At mentoren skrev en mail, fordi han ville have uddbybende oplysninger, 6/6


Hvilken linje har du søgt ind på ?
Valar morghulis
Gravatar

#5767 Batsy 13 år siden

Tjo jeg tror bruce ikke slår min mange profiler d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5768 Skeloboy 13 år siden

#5766 - Producerlinjen
Gravatar

#5769 Batsy 13 år siden

5768#

Hobbiten


Dirceted by Peter Jackson

And Procuced by Skeloboy

d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5770 evermind 13 år siden

Cool, Skelo, jeg krydser zombiefingre! :D

At det endelig lykkedes mig at finde Skønheden og Udyret på BD (+DVD) i Kvickly og få købt det sidste eksemplar, efter at jeg har faret byen rundt, fordi den tilsyneladende har været udsolgt snart sagt alle steder siden udgivelsen:

6/6

Vejret imens jeg gjorde det:

1/6 - 1'eren fordi det trods alt ikke var jordskælv.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: