Gravatar

#5751 filmz-Titta Di Girolamo 13 år siden

#5749 Tak :)

#5750 Ferien drænede mig for energi og resten er suget ud af arbejde (som i arbejde arbejde), så indtil næste weekend orker jeg ikke så meget ... andet :)
Gravatar

#5752 Takfornu 13 år siden

@ Jannik - For pokker da - Det var ikke så godt, men husk vi er flere, der er der for dig hvis du har behovet for det.

Jeg er godt klar over og hvordan der er at få sådan en følelsesmessig mavepuster - har selv været turen igennem, men håber omend ikke andet, at du får den hjælp, som du har behov for og snart kan komme ovenpå igen :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#5753 davenport 13 år siden

Du har også min fulde opbakning Jannik. Jeg vil ikke komme med formanende ord, for du kender selv dit bevæggrundlag. Kom nu ovenpå igen, jeg ønsker dig god bedring :)

Og dejligt at se Flemming og Per :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5754 filmz-ab 13 år siden

Michael Aandersen havde vist ret. De døde vender tilbage. Bruce, du skal sku gi' en kvajebajer, det stemmer jeg for :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#5755 filmz-Titta Di Girolamo 13 år siden

#5754 Hvis Bruce kvajer sig, gi'r han sikkert én! :) Det bliver en visit.
Gravatar

#5756 filmz-ab 13 år siden

Jeg ønsker ikke visit af et mafia navn, som du er blevet døbt til :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#5757 davenport 13 år siden

Kom nu tilbaaaaaaaage. (Jeg savner dig !!) :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5758 filmz-Titta Di Girolamo 13 år siden

Er det dig ... Klubien? Ikke regndansen! Jeg vil gøre alt, men IKKE regndansen!!!!
Gravatar

#5759 filmz-ab 13 år siden

Det er squ lidt useriøst, Bruce.. hvis jeg må være så fræk og spydig. Ta' dig nu sammen, fremfor at oprette forskellige profiler, og så slette dem igen..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#5760 filmz-Titta Di Girolamo 13 år siden

#5759 Det må du gerne. Jeg er udkørt efter en god ferie, arbejdet tager min energi og jeg forsøger og slappe lidt af et par uger (og er idiot nok til stadig ikke at gå i seng i ordentlig tid) og havde lyst til at læse og skrive lidt om film og så er dette det bedste sted. Men jeg nu altså ikke ændret mening, at dette er en "forlystelse", en god én, men som stjæler min tid fra andre gøremål, når jeg har andet på tapetet og det er jeg bevidst om.

Synes ikke der er nogen grund til at diskutere omkring det. Vi har jo alle forskellige prioriteringer afhængig af hvad vi nu engang har gang i. Og så godnat :)

Skriv ny kommentar: