Gravatar

#5811 elwood 13 år siden

Barack Obama on The Dayli Show 6/6

Men det ku sagtens ha været længere afsnit /varede 27 min ca.) var nærmest mesmerized af og høre på de to herre 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5812 frankdrebin 13 år siden

#5811 Pis! Jeg missede det!!

Edit: Arh, det kommer igen 23:40 :)
Gravatar

#5813 elwood 13 år siden

Hehe jeg så den nu på deres officielle side vidste ikke om jeg nåede det i aften nemlig.

Det, det første rigtige seriøse interview i lang tid jeg har set fra Jon Stewart, og man kan virkelig mærke på ham, at han går op i det, han ser meget koncentreret ud når Obama taler, og de diskutere Health Care Package og Økonomien, de to store emner for USA pt.

Self. blir der også tid til lidt munterhed, kan godt li den måde Jon Stewart lige skænker en kop vand på til Præsidenten på 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5814 Batsy 13 år siden

angående Pink floyd, har jeg hørt en sang, i dont need a edacation syndes den var drøn kedlig som bare pokker 2/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5815 Batsy 13 år siden

lorte dag 0/6, starter rigtig godt, så falder min idiotiske ide'er på og ødelægger det hele...
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5816 Collateral 13 år siden

#5814: Sangen hedder "Another Brick in the Wall (Part II)" og kan efter min mening ikke høres ude af kontekst med albummet, og nydes. Du skal gøre dig selv den tjeneste at prøve at hører hele albummet fra ende til anden, det er en oplevelse.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5817 wimmie 13 år siden

Apropos Pink Floyd, så var jeg med i en musical-opsætning af The Wall på vores gymnasium...vi skulle bl.a. opføre det for en meget måbende og forvirret 8. klasse - er ret sikker på at de fattede hat af hvad der foregik :p

Men fedt var det.

Pink Floyd er virkelig fedt og The Wall er et helt fantastisk album 6/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5818 Batsy 13 år siden

5816# Gør jeg når jeg kommet i bedere humør så :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5819 Collateral 13 år siden

#5818: Gør det ja :) Og hvis det fanger dig bare den mindste smule kan du jo prøve at se filmen, som er en fantastisk billedside, selvom sangene af og til er ændret en smule (nogle steder til det bedre, nogle steder til det en smule ringere.)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5820 Skeloboy 13 år siden

Nå ja...glæder mig dæleme til Roger Waters The Wall i Herning den 13. juni :)

Skriv ny kommentar: