Gravatar

#5821 Batsy 13 år siden

5819# Har set videon, og syndes den var dælme mærkelig
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5822 Collateral 13 år siden

Denne kommentar af Wimmie:

"Nøgen? Det kan da arrangeres....
Lige et spørgsmål, I har alle set "The Crying Game", ikke? ;)"

6/6 for sjov film reference og for at få mig til at tænke på min HF-klasses reaktion på den film!

#5820: Hvor meget måtte du så af med for den billet? Du må endelig fortælle hvordan det var når du har været af sted. Ville gerne have været afsted, men billetterne er jo vildt dyre!

#5821: Har du set hele filmen eller blot et klip?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5823 Batsy 13 år siden

5822# Altså jeg har ikke set en film om pink floyd, men musik videon til sangen another brick to wall


Nu er det helt nede i kulde kælderen den er dag, føj hvor en stinkende dårlig dag -100/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5824 Skeloboy 13 år siden

#5820 - det fuckede også hele min økonomi at købe billetten...men nogen koncerter, dem skal man bare til. 585 kr + gebyr, så tror det var 620 kr.

Men det er en fair nok pris. Han spiller jo hele The Wall i en gigant opsætning. Det bliver så fedt :)

Har ikke set The Crying Game...

#5823 - Altså...den hedder: Another Brick In The Wall...og der er lavet en film, der hedder The Wall, hvor hele cd'en The Wall bliver spillet...tsk tsk ungdommen nu tildags ;)

The Wall på Imdb
Gravatar

#5825 Batsy 13 år siden

5823# nu er det fordi jeg har aldrig har hørt pink floyd eller hørt om filmen.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5826 Collateral 13 år siden

#5825: Så tager jeg den lige igen fra bunden. Jeg sagde at du kan prøve at lytte til hele "The Wall", fordi det er et konceptalbum der har en historie, og en masse musikalske og lyriske temaer som går igen. Derefter sagde jeg at du også kan prøve at se filmen som hedder "The Wall", og den ER mærkelig, men hvis man giver den tid er den også helt vildt fantastisk. Der er så mange lag i den.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5827 Collateral 13 år siden

#5824: Jeg havde egentlig også fornemmelse af at jeg bare burde afsted til den koncert, men ja. Nogle gange flasker tingene sig desværre ikke som man godt kunne tænke sig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5828 Skeloboy 13 år siden

#5827 - nu er der udsolgt. Men der har været et par gange, hvor jeg bare har tænkt fuck det, og købt billetten
Gravatar

#5829 evermind 13 år siden

MuManden (5780) skrev:
Zombierne er løs. Meget fedt at de gør det ;-) 6/6

Tilegnet dig evermind:
http://www.bt.dk/udland/zombierne-er-loes-i-usa-og...


Haha, word! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5830 Åkepool 13 år siden

MOVIE1000 (5786) skrev:
#5775 Jeg er blevet interviewet om Saw filmene (sjovt nok) og om Saw 3D, da de manglede en Saw fan :) og det kommer i 24 Timer imorgen, og det kan jeg kun takke The Insider/Johan/ Mr. Filmz TV newsman for:D


Hmm, så skal jeg da sidde og nyde dine udtalelser imorgen i frokosten :)
Er det med billede?
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: