Gravatar

#5861 Batsy 13 år siden

823# har jeg ikke så meget lyst til, jeg dummede mig ):

men har besluttet mig at kærlighed er ikke brugbart i mine år.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5862 Antlion 13 år siden

Collateral (5860) skrev:
#5857: Du er ret hård ved The Final Cut må man sige. Noget du kan/vil uddybe?


"The Final Cut" fejler instrumentalt såvel som lyriks. Waters forsøgte at skabe et anti-krigs koncept, hvor den primære kritik strejfer omkring "Maggies" politik. Denne anti-Thatcherisme leveres via halv-lunkne metaforer og en middelmådig instrumental side (konceptet falder til jorden i et virvar af forskellige instrumenter fra forskellige musikere, der ikke harmonerer). I modsætning til "The Wall", prøver "The Final Cut" at kreere en ikke-fungerende subtilitet. Numre som Not Now John, The Final Cut og The Fletcher Memorial Home skiller sig dog ud, og derfor får albummet 3/6.

Altså ikke et dårligt, men lettere middelmådigt album.

Har du ikke hørt noget fra Syd Barrett årene endnu?

danschier.dk (5858) skrev:
The dark side der er det bedst produceret album i rock historien ever! ;-)


Det kan selvfølgelig diskuteres om "The Piper at the Gates of Dawn" ligefrem er godt produceret, men overordnet set har det alt et godt psykedelisk album skal have. Konkurrenter til bedste rock bands tæller faktisk umiddelbart kun 13th Floor Elevators, Jefferson Airplane, The Doors og The Who i min bog. Hvis vi selvfølgelig bliver indenfor den samme genre af rock, nemlig det lettere psykedeliske...
Gravatar

#5863 Lord Beef Jerky 13 år siden

Atom Heart Mother 3/6? Really? Er det kun mig der ser det album som et langt vellykket og pisseinteressant eksperiment?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5864 misuma 13 år siden

Til ære for evermind så smider jeg lige et billeder af mine zombiekids inden de skulle til Halloween-fest.

http://www.imageno.com/0mhjaorr0gjtpic.html

http://www.imageno.com/i0gueo5iru93pic.html

Ja ja, Zombiechief, vi skal arbejde lidt på ansigtsudtryk og mere sminke på hals og arme, men vi nærmer os målet.

Hallowwenfest - 6/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5865 gi-jones 13 år siden

Hvordan endte det med blodet?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5866 misuma 13 år siden

Vi endte med forskellige resultater og brugte lidt af det hele, hehe, men hey...blod kan også ha' forskellige nuancer alt efter hvor sårene stammer fra :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5867 Kruse 13 år siden

#5864: Der er fandme go stil det der! Et par flotte zombier :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5868 filmz-jonasgr 13 år siden

Apropos zombier, så får serien "The Walking Dead" en ret god omtale (ny serie). Jeg gider egentlig ikke serien, men Tim Goodman siger god for den, så tjekker den nok ud på et tidspunkt.

Pokkers med alle de gode serier.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5869 misuma 13 år siden

Kruse (5867) skrev:
#5864: Der er fandme go stil det der! Et par flotte zombier :)


Så siger ungerne lige tak i retur :)

EDIT - Købte en kasse Lakridspiber for 30 kr så nu går jeg sgu en tur ned af barndommens gade. Nammenam.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5870 Bobby Singer 13 år siden

At jeg forhåbentlig snart modtager min Alien Anthology Boks: 20/6

At jeg skal lave et ton af lektier både denne og næste weekend: -200/6

Jeg har bare lyst til at spære mig inde og se det hele igennem from scratch uden pauser, men næ nej det skal skolen så absolut spolere! ;P

Idjit

Skriv ny kommentar: