Gravatar

#5871 danschier.dk 13 år siden

Antlion (5862) skrev:
Det kan selvfølgelig diskuteres om "The Piper at the Gates of Dawn" ligefrem er godt produceret, men overordnet set har det alt et godt psykedelisk album skal have


Lord Beef Jerky (5863) skrev:
Atom Heart Mother 3/6? Really? Er det kun mig der ser det album som et langt vellykket og pisseinteressant eksperiment?


Synes faktisk ikke The piper er så vellykket, som et samlet album, det er meget enkelt sange man har sat sammen (men alle rigtig fede sange). For mig er Atom heart Morther toppen af psykedelisk rock, der er her det hele går op i en højer enhed. 5/6 fra min side.

Mht. The final Cut er det et middelmådigt album, som aldrig skulle have været lavet. Waters var blevet alt for selvcentret og skør på det tidspunkt, og man mangler så meget Wright spil inde over.
Gravatar

#5872 BN 13 år siden

danschier.dk (5871) skrev:
Mht. The final Cut er det et middelmådigt album, som aldrig skulle have været lavet.


Protest! Albummet indeholder nogle af Waters' stærkeste kompositioner nogensinde, og pga. splittelsen er det numre, som bandet aldrig har fremført live. Stilen er som på 'The Wall', men det er kun et stort plus.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5873 misuma 13 år siden

Jeg har aldrig givet Pink Floyd en ordentlig chance, hver gang jeg har hørt nogle af gruppens sange, er jeg kommet i et underligt humør. Lyduniverset tricker bare et eller andet i mig.

________________________________________

Tegnestilen i Asterix Og Obelix 6/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5874 Batsy 13 år siden

5873# den er finurlig!, ser du astrix og Obelix i britanien?

Vil vædde min hat han den er mere underholdene med britiske stemmer d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5875 danschier.dk 13 år siden

BN (5872) skrev:
Protest! Albummet indeholder nogle af Waters' stærkeste kompositioner nogensinde, og pga. splittelsen er det numre, som bandet aldrig har fremført live. Stilen er som på 'The Wall', men det er kun et stort plus.


Er enig at er stærke Waters kompositioner, og der er et par rigtig gode sange, men det skulle ikke have været et Pink Floyd album, det skulle have været Roger Waters første soloalbum.
Gravatar

#5876 Åkepool 13 år siden

MOVIE1000 i 24 timer idag 5/6 (der manglede som sagt det billede der).



BN (5852) skrev:
Det er næsten kun med en pistol for panden, at jeg kan rangere dem. ;-)


Hvem holdt pistolen?

#5864 - Super seje zombier mester :) Min knægt på 3 år, fik en spøgelseskostume med som konen havde syet i panik igår aftes og så gad han ikke tage det på :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5877 Åkepool 13 år siden

At jeg lige fik set i "Hvad modtog du"-tråden, at jeg sidst har købt en film d. 5. okt. 2/6
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5878 MOVIE1000 13 år siden

#5976 jeg er glad for at de ikke tog et af billederne med, hvis man ser billederne i avis artiklen passer de meget godt til emnet, jeg tror nu at de ikke gad at have det, på billedet var der mig og i baggrunden Saw filmene på BD og samtidigtigt havde jeg en t- shirt på hvor der stod MOVIE1000 :)

Men jeg synes det er fedt de har taget så meget af mine udtalelser fra telefon interview og fra email.

Fedt at se sine egne ord i avisen/nettet på 24 timer 6/6

så er det bare imorgen den lange tur til KBH sker :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5879 tiany 13 år siden

Starten på indendørsfodbold sæson 6/6
- Det er bare væsentlig sjovere og hurtigere at spille indendørs

Træningstidspunktet 1/6
- Skide badminton der tager alle hal-tiderne så vi må træne fredag aften fra 20.45-21.30
Valar morghulis
Gravatar

#5880 Bobby Singer 13 år siden

#5878 Har du evt. et link til interviewet? :)
Idjit

Skriv ny kommentar: