Gravatar

#581 filmz-Bruce 14 år siden

#580 Hvor er det herligt at succes og førstepladser ikke kan købes for milliarder. Jeg har nydt at russerne og nu italienerne har lavet overraskelser i denne uge. I love underdogs!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#582 PredatorX 14 år siden

bruce (551) skrev:
Hvordan man også kunne tage et tilbud fra et italiensk firma uden tidligere metro projekter bag sig, som var 500 mio. billigere end tilbuddet fra Siemens med masser af erfaring, det fatter jeg ikke. Når alle ved, at sådanne budgetter altid sprænger rammerne, fordi man med vilje budgetterer lavt og med best case scenario, for at få dem igennem. Suk!


Med alle de mange andre ting der foregår i vores land, så undrer det jo ikke rigtigt. Men hovedrystende er det godt nok. Regeringen fordømmer polsk sort arbejdskraft, men bruger alligevel sammen metode når den selv skal udbygge. Hmm...

Det er også logistik genialitet at man nu skal brække Kg Nytorv op igen, fordi man ikke lavede plads til udvidelser i sidste omgang :-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#583 HonoDelLoce 14 år siden

At jeg havde glemt alt om Amy Winehouse 6/6

- at eb.dk lige var så venlig at minde mig om hende 0/6 ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#584 inflector 14 år siden

At jeg havde glemt alt om Amy Winehouse 6/6

At honodelloce lige var så venlig at minde mig om hende 0/6.... :)


selfimprovement is masturbation
Gravatar

#585 HonoDelLoce 14 år siden

inflector (584) skrev:
At jeg havde glemt alt om Amy Winehouse 6/6

At honodelloce lige var så venlig at minde mig om hende 0/6.... :)


My bad ! :D

But hey - why should I suffer in solitude ! :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#586 Highland Park 14 år siden

PredatorX (582) skrev:
Det er også logistik genialitet at man nu skal brække Kg Nytorv op igen, fordi man ikke lavede plads til udvidelser i sidste omgang :-)

Ja det er simpelthen for tåbeligt.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#587 Wangsgaard 14 år siden

Skal til jobsamtale d. 2 nov 6/6 :D
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#588 filmz-jonasgr 14 år siden

#581 Ja så absolut. Jeg bryder mig heller ikke særlig meget om Man City. Det bedste ved det hele er at Werge og Schmeichel (og til dels Jan Mølby) nu står tilbage som nogle tudefjæs. Er træt af den engelske dominans.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#589 wimmie 14 år siden

#587

Hvor?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#590 Wangsgaard 14 år siden

# 589

C/M/C biologics- skal overvåge fermenteringprocesser, det er ikke særligt interessant job men det er penge:) Det handler også bare om at få en fod indenfor døren til biotek branchen, og få kontakter inden man er færdig med skolen.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: