Gravatar

#591 davenport 14 år siden

Weekend i morgen 7/6
Tvangsfjappe inden sengetid 3.5/6 (følelsen efter 6/6 - en smøg og effedrinsøvn)
Ope en times tid endnu med kolde dåseøl 5/6 (skal jo i seng efterhånden...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#592 elwood 14 år siden

Torsdag aften 1/6

Har satme kedet mig.

Forventning til Fredag aften 6/6!

Danseaften igen yes sir!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#593 Highland Park 14 år siden

#592: Kan du ikke skrive nogle billedtekster? 8)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#594 elwood 14 år siden

Det kræver jeg er in the mood, har bare været Meh. i aften.

De kommer nok ved lejlighed.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#595 MOVIE1000 14 år siden

Imorgen 3/6 gider ikke til kolding imorgen bare for at få pølser også tage toget hjem igen også når jeg er kommet hjem skal jeg på arbejde, også er der weekend skal se så mange film og slappe af.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#596 davenport 14 år siden

Hvad er der galt i at få pølse???? ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#597 MOVIE1000 14 år siden

#596 det er lige op til weekenden det er det der er galt ;)

jeg betaler 126 kr for tur/retur for at være i kolding i 4 timer hvor 3 af timerne skal jeg høre på hvilke forskellige slags papirer der findes også får jeg den Saw Vi plakat jeg har lavet og idag fik vi 1,5 time før fri pågrund af at vores lærer havde sine egne elever at tænke på og det eneste vi skulle idag var at sidde på en stol og lytte til de forskellige slags trykarter der findes så jeg er sgu ret pist off over min vejleder og selvebrobygningen i Kolding som Medie grafiker

glemmer ikke første dag i mandags vi kommer kl 8:30 vi bliver modtaget får en gulerøds bolle og en juice (SOM MAN IKE MÅ FÅ PÅGRUND AF EN VIS SYGDOM) så fortæller de lidt om uddannelsen og viser os rundt på skolen: ( så kl 11:00 det var det ikke mere idag farvel vi ses imorgen


DSB FOLK 2/6
DSB medarbejderne kunne godt smile noget mere til folk men det er ike alle der er sådan lige da jeg kommer hen til banegården ser jeg toget kommer der kommer en dsb medarbejder ud jeg spørger ham er det toget til Esbjerg han kigger bare på mig og går ind i toget igen så skynder jeg mig at løbe hen til skiltet for at se om det er toget og det var det jeg når lige at klippe mit kort så kører det

mit alt for lange indlæg 2/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#598 davenport 14 år siden

Det der sukkersyge? Er det noget nyt? Hvis du vil snakke om det så send mig en PM. Jeg har haft det i 15 år...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#599 MOVIE1000 14 år siden

#598 jeg har haft det i 7 år men det er bare irreterne at skolen ikke tænker på dens slags overhovedet
jeg vidste ikke du havde sukkersyge
det går ikke særlig godt for mig med det i øjeblikket
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#600 davenport 14 år siden

Man kan ikke forvente at omverden tager hensyn til alle mennesker. Det ville blive for vanskeligt. Bare tag dit insulin som du skal, og så kan du ikke gøre så meget mere. Det er ikke længere en dødsdom, det er bare en tilstand.
Man kan også gå for højt op i det. Jeg lever som jeg har lyst til, og hvis det cutter 10 år af mit liv, så fuck det. Bare man tager sit medicin og ikke sidder og æder en pose slik, så går det nok!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: