Gravatar

#5891 Batsy 13 år siden

Movie1000, jeg glad for dit interwiev du lyder rigtig meget som en MEGA FAN d:


ohh ha, jeg gad godt blive interwievet, til premiren af The dark knight rises d: vis den skal hedde det. Filmz batmans maskot skal jo fortælle om ens menning d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5892 Batsy 13 år siden

skal holde film aftnen med 3 af min venner, og hvad jeg ved skal vi se dog soldiers og se nogle pr gyser. Kan godt være jeg smækker en lidt mindre uhyggelig film som Blade d:

6/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5893 filmz-jonasgr 13 år siden

#5889 Den har først premiere i USA i morgen, så der går nok noget tid før den er i DK. Hvis den overhovedet kommer det. Omvendt kan du jo få læst bindende inden :)

Jeg kender intet til historien, men jeg er egentlig ret spændt på hvorledes det kan lade sig gøre at lave en serie omkring zombieemnet. Og så er det fra AMC, som indtil videre kun har lavet gode serier :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5894 Collateral 13 år siden

#5862: Jeg har hørt: "Wish You Were Here", "The Wall", "Dark Side of the Moon" og "Final Cut", så nej, intet fra de tidligste år, desværre. Vil gerne hører alt de har lavet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5895 misuma 13 år siden

Ih guder, min kæreste hører det gamle boyband Bros mens hun er i bad. Så fik hun da lige ødelagt Blade II. Tsk...2/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5896 wimmie 13 år siden

Pia K's forslag for forbud mod paraboler i stedet som Vollsmose 0/6

Begrundelsen er at det er skadeligt at man kan tage kanaler fra den mellemøstlige verden... var der nogen der sagde mediecensur?
Hvorfor ikke også lige cutte deres internetforbindelse samtidig så de ikke kan tjekke hjemmesider og web-tv fra hjemlandene.

Det er da vist en ommer Pia K.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5897 Muldgraver 13 år siden

#5896
Ja, der er nemlig ikke noget som får folk til at føle sig godt tilpas som restriktioner lavet på grund af ubegrundet mistillid, mums DF, I er da de bedste...
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#5898 wimmie 13 år siden

#5896

Nemlig...tror måske hun har taget forskud på julesnapsen...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5899 filmz-ab 13 år siden

#5898

kroniske alkoholikere har det ikke nemt :-) de har en øget risiko for at få blodpropper i hjernen :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#5900 wimmie 13 år siden

Ahhh...det forklarer en del :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: