Gravatar

#5901 misuma 13 år siden

Kæresten fejrer kusines føs'dag i selskab med Thomas Sebach, min lille datter er på lejretur så drengene gav den gas med hygge på Jensens og slog et smut forbi Blockbuster og købte ind til lidt hygge.

6/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5902 Collateral 13 år siden

#5896: Alternativt kunne vi også indføre en lov om at Pia K kun må komme med politiske forslag offentligt til mellemøstlige tv-stationer.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5903 misuma 13 år siden

Ikke at kunne rette navnet Thomas Sebach til Rasmus Seebach...0/6

Jeg elsker at være en fraværende flapnakke i fjerde potens, ha!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5904 Collateral 13 år siden

#5903: Jeg kan ærlig talt godt forstå at du forsøger at glemme navnet på ham der Seebach Junior.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5905 misuma 13 år siden

Jeps...desværre er det ilde anset hvis jeg prøver at diktere kærestens smag. Møg.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5906 Sweetiebellefan 13 år siden

#5720

Kedelige regnvejrsdage hele ugen ud, og mistænkelige folk var efter mig i byen.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#5907 filmz-ab 13 år siden

#5900

hehe! ja, der er vel altid en mening med galskaben :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#5908 davenport 13 år siden

Min 2årige datter synger med på Rasmus Seebachs sang når reklamerne kommer på Ramasjang. Hun sidder helt koncentreret og siger " Uh, Uh". Hvor elendigt popagtigt det end er, så er det vildt sødt :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5909 frankdrebin 13 år siden

TeeFury idag - 6/6

Jeg havde godt nok lovet mig selv, at jeg ikke skulle købe flere da jeg har 25+ TeeFury Tee's derhjemme nu! Men bliver nødt til at eje den her!

"Zombama Returns"

EDIT:

Evermind og Wimmie, jeg spår at i køber en hver også ;)

BRAINS!
Gravatar

#5910 Bony 13 år siden

#5909 - Det er nogle ganske fede farver og en fed stil, men det er ikke umiddelbart noget jeg kunne finde på, at købe tror jeg. Jeg overvejede det lige et sekund, men jeg blev ikke rigtig "fanget" af designet. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: