Gravatar

#6021 Batsy 13 år siden

6019# Og spar på tallene d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#6022 wimmie 13 år siden

Ja, gem lidt tal til Batsy ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6023 Batsy 13 år siden

6022# hehe, jeg bruger da ikke mange tal d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#6024 Ericmase 13 år siden

Sorry. Men det gik stadig i spas. ;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#6025 wimmie 13 år siden

#6023

Nej, men du får jo brug for en masse efterhånden som der udkommer Batman-film :pA
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6026 tiany 13 år siden

Foeller (6013) skrev:
Take That 2/6

Er der virkelig folk, der oprigtigt synes, de er fantastiske?


wimmie (6018) skrev:
Take That 3/6

Da de først kom frem i 90'erne kunne jeg slet ikke fordrage dem, jeg var meget anti-Take That og mens halvdelen af pigerne i min klasse faldt i svime over dem hørte jeg Oasis, Blur, Pulp og Radiohead (og fik at vide at jeg havde en dårlig musiksmag).
Men jeg må indrømme at deres nye musik faktisk er udemærket og når jeg hører noget af det gamle i dag bringer det minder frem fra da jeg gik i 7.-8. klasse :D
Så lidt credit skal de havde...på trods af at jeg nok ikke ville købe deres musik eller tage til koncerter - det lader vi Tiany og Outbound Sith om ;)


Jeg var heller ikke så vild med dem første gang de var fremme, man kan virkelig godt lide noget af deres nye musik. Men må indrømme at det ikke var sikkert at jeg var taget til koncerten hvis Robbie ikke havde været med.

Men de har et show uden ligne til deres koncerter - hvilket kan ses ved det første minut af denne video fra The Circus 2009:

Og de siger showet bliver endnu større denne gang, så det er jeg lidt spændt på.
Valar morghulis
Gravatar

#6027 Antlion 13 år siden

Ericmase (6014) skrev:
BioShock gennemført på "Survivor" uden at dø en enkelt gang helevjen (hvilket var RØV-HAMRENDE-SYGOPADISK-HOLY SHIT-SVÆRT): 724567436757834675784375846789475894786/10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


"BioShock" er da netop et af de spil som er mindst problematiske at gennemføre på højeste sværhedsgrad? Endda også uden brug af Vita-Chambers.

Hvis du virkelige vil prøve nogle irriterende svære spil, burde du anskaffe dig "Battletoads", "Ikaruga" eller noget så populært som "Zelda II: The Adventure of Link".
Gravatar

#6028 Batsy 13 år siden

6025# Det kan da godt være at nolan laver en dårlig batman film :), ( I rather doubt that, then hope that)

men jeg vil nok ikke overdrive d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#6029 frankdrebin 13 år siden

Eller Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots på Big boss Extreme.. Det er satme svært.. Har dog gennemført det.. Men man kan unlocke et specielt emblem, hvor det kræves at man gennemfører spillet på følgende betingelser:

- Gennemføre spillet på under 5 timer
- Du må ikke dø
- Du må ikke bruge ting der giver dig liv
- Du må ikke alarmere nogen
- Du må ikke dræbe nogen
- Du må ikke bruge stealth funktionen

Det er jo næsten umuligt! Andre der har spillet MGS4?
Gravatar

#6030 BN 13 år siden

Foeller (6013) skrev:
Take That 2/6

Er der virkelig folk, der oprigtigt synes, de er fantastiske?


Overordnet bryder jeg mig ikke om Take That og deres musik, men ingen regler uden undtagelser:

Jeg må indrømme, at deres seneste hit, hvor Robbie Williams igen er med, er et ganske velskrevent og flot popnummer, der kvalitetsmæssigt hæver sig over alt andet jeg nogensinde har hørt med dem.

Take That almindeligvis: 2/6

Take That-nummeret 'The Flood': 4½/6
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: