Så kom The Walking Dead Compendium med posten. De første 48 blade samlet som én bog, det er en tung satan, men fed er den. Udseende/indholdsmæssigt virker den ret lovende.
Det er fristende at lave en Ericmase, men jeg skal nok prøve at styre mig :P
Nej, men jeg nu heller ikke spillet MGS siden orignalen i '98. Desværre.
Generelt er nutidens spil nemme, og selvom der ofte er nogle (meget) svære achievements/trophies, er det barnemad sammenlignet med størstedelen af NES-klassikerne. :)
Hehe, jeg elsker altså den film - hver gang jeg begynder at tænke at den er lidt fjollet og pladderromantisk, så sætter jeg den på og så er de tanker forsvundet. Jeg bliver bare i godt humør af den film
på trods af at den jo ikke har en happy end
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Eller Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots på Big boss Extreme.. Det er satme svært.. Har dog gennemført det.. Men man kan unlocke et specielt emblem, hvor det kræves at man gennemfører spillet på følgende betingelser:
- Gennemføre spillet på under 5 timer - Du må ikke dø - Du må ikke bruge ting der giver dig liv - Du må ikke alarmere nogen - Du må ikke dræbe nogen - Du må ikke bruge stealth funktionen
Det er jo næsten umuligt! Andre der har spillet MGS4?
Jep - har spillet dem alle sammen, men må jo indrømme at jeg aldrig har fået gennemført MGS4... livet kom lidt i vejen da jeg havde spillet 3/4 af det og så har jeg aldrig fået mig taget sammen til at gennemfører det. Men det kommer nok en dag :)
#6031 misuma 14 år siden
Det er fristende at lave en Ericmase, men jeg skal nok prøve at styre mig :P
#6032 Antlion 14 år siden
Nej, men jeg nu heller ikke spillet MGS siden orignalen i '98. Desværre.
Generelt er nutidens spil nemme, og selvom der ofte er nogle (meget) svære achievements/trophies, er det barnemad sammenlignet med størstedelen af NES-klassikerne. :)
#6033 wimmie 14 år siden
At jeg har bestilt Moulin Rouge på Blå 6/6
At jeg allerede har Moulin Rouge i 2 fede udgaver på dvd og nok burde have ventet med at købe den blå udgave også whatever/6
#6034 dyg 14 år siden
(/me skynder sig at bestille Moulin Rouge på Blå)
#6035 wimmie 14 år siden
#6036 tiany 14 år siden
Jep - har spillet dem alle sammen, men må jo indrømme at jeg aldrig har fået gennemført MGS4... livet kom lidt i vejen da jeg havde spillet 3/4 af det og så har jeg aldrig fået mig taget sammen til at gennemfører det. Men det kommer nok en dag :)
#6037 tiany 14 år siden
Og The Insider, som lige har orienteret os om at han også har fået billet :D
#6038 frankdrebin 14 år siden
Har over det sidste halve år lagt hele min kost om, og tabt mig godt 15 kg. :)
#6039 Kruse 14 år siden
#6040 Bobby Singer 14 år siden
200 kr. lige ud af vinduet. :/
Næ fuck it det er sgu til 0/6
Fordi jeg bliver nødt til at undlade endnu en fredag i byen, fordi jeg skal skrive en meget, meget irriterende aflevering til på mandag.