Min datter spiller Rihanna "Like I'm The Only Girl in the World" og mens kvindemennesket synger glimrende, så lyder al baggrundsmusik i det nummer simpelthen af lort. Det er som at knalde et El-orgel til et atomkraftværk og så få en spedalsk til at klimpre på det. Hvordan kan det støj have været brugt som baggrund til så meget musik de sidste 10-15 år?
#6102 Nej ikke hele boksen - men de havde ‘The Promise (The Lost Session: Darkness On The Edge of Town)’ 2-CD set... men den var først til salg fra på mandag... men den stod pænt fremme i Stereo Studio, som den CD de lyttede til i butikken lige nu.
Så jeg nappede den dag lige fra disken og bladrede i den booklet der er i CD-udgivelsen. Det så godt ud.
Så faktisk ikke om de også havde boksen stående :/
#6101 filmz-Myrepip 14 år siden
Springsteen to the rescue (Because the Night fra 1978 koncert, som er med på den nye blu-ray) og klap så kaje Rihanna!
#6102 tiany 14 år siden
Stod og kiggede på The Promise nede i byen i dag, det er nu en rimelig fed udgave.
#6103 filmz-Myrepip 14 år siden
#6104 tiany 14 år siden
Så jeg nappede den dag lige fra disken og bladrede i den booklet der er i CD-udgivelsen. Det så godt ud.
Så faktisk ikke om de også havde boksen stående :/
#6105 filmz-Myrepip 14 år siden
Indtil da sker der nye opdateringer dagligt, med guf fra boksen her.
#6106 davenport 14 år siden
;D
#6107 wimmie 14 år siden
At jeg kun købte én bøtte 1/6 (nåja, den ene smagte jo godt ;)
#6108 filmz-Myrepip 14 år siden
#6109 misuma 14 år siden
#6110 misuma 14 år siden
Klip fra filmen Green Lantern...
http://movies.ign.com/articles/113/1134160p1.htm