Gravatar

#6161 wimmie 14 år siden

Fredericia er perfekt ;)

Åkepool> Men hvornår er der sjællændere (udover Evermind) der gider at arrangere noget?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6162 Bony 14 år siden

Ja, de er sgu' nogle dovne hunde de sjællændere. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6163 neran 14 år siden

Underholdningsværdien i dårlig argumentation - 6/6
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#6164 Åkepool 14 år siden

dyg (6155) skrev:
Siden hvornår ligger Turup i Jylland? :)

Aner ikke hvor Turup ligge, men det var nu mere Fredericia jeg lige lagde mærke til lige der. Og uden at vide det med sikkerhed, troede jeg bare at årets julefrokost blev holdt hos Davenport, som jeg mener bor i Jylland?

wimmie (6161) skrev:
Fredericia er perfekt ;)

Åkepool> Men hvornår er der sjællændere (udover Evermind) der gider at arrangere noget?

Det ved jeg ikke, men som Bony skriver, er vi nogle dovne hunde :)
Jeg kan desværre ikke påtage mig opgaven, hvor end jeg gerne ville, men jeg mener da også at der sidste år og vist også før det, har været Sjællændere på banen, som bare er blevet nedstemt af gode Jydske lokaliteter. Jeg kan tage fejl, så hæng mig ikke op på noget :)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6165 dyg 14 år siden

Som gi-jones nævnte på hjemturen fra Turup, så er det jo ikke fordi, at en tur over storebælt skræmmer os jyder væk, der har bare været støre gåpåmod fra Wimse og Davse (hmm...).

Julefrokosten i år var ved Wimmie og husbund, mens sommerfesten og sidste års julefrokost var ved dave, der ganske rigtigt bor på en pløjemark i Jylland.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6166 Kruse 14 år siden

#6164: Det har nu kun været løst snak fra de forskellige Sjællendere de sidste par år. I dette års julefrokosttråd, ventede vi faktisk i starten på et udspil fra Sjællenderne, men det kom aldrig.

Men jeg er skam også frisk på en tur over storebælt, hvis muligheden byder sig :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6167 Skeloboy 14 år siden

Har sagt det før...vi kan sagtens holde det hos min far i Dejbjerg, der er rigeligt med plads og soveplads...

Det ligger tæt på alt! :)
Gravatar

#6168 Åkepool 14 år siden

Det vil normalt heller ikke skræmme mig, at tage turen den modsatte vej. Det har jeg ingen problemer med og om nogle år kan det også være at jeg tager turen, uanset at det foregår i Jylland, da jeg meget gerne vil deltage i de årlige begivenheder :)

Lige nu, er en destination i min umiddelbare nærhed, bare et større hit for mig. Men jeg er en tålmodig herre, så jeg kan godt vente et par år eller tre endnu, før jeg får hilst på jer :)

Skeloboy (6167) skrev:
vi kan sagtens holde det hos min far i Dejbjerg

Så kan det snart ikke komme længere væk :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6169 dyg 14 år siden

#6168 - Det siger alle, lige indtil man har deltaget i sit første filmz-arrangement.. Så er man hooked!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6170 Kruse 14 år siden

"Dejberg - Til dig der synes at Thurup ligner for meget en storby!"
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: