Stofas udnyttelse af Olsenbanden filmene til reklame for deres produkter 0/6
Det simplthen så forkasteligt synes jeg.
Det minder mig om et afsnit af The Simpsons hvor... (og her plejer jeg som regel og høre gi-jones udbrud "ajj ikke igen" fordi jeg som regel altid kan relatere ting til et afsnit af The Simpsons hehe)
Men jo det minder mig om afsnittet hvor Homer, blir hyret af reklame branchen til og myrde kendte, så de kan "misbruge" deres navn og look til og reklamere for alt muligt. (det er i øvrigt det afsnit hvor introen parodiere Mad Men)
Eksempel er et mix af citater fra John Waynes film, hvor de får ham til og reklamere for noget bilforsikring tror jeg det er, joken er så at det er så åbenlys dårligt lavet da de skifter mellem hans film konstant. Men her kan man grine lidt af det trods alt, da det jo blot er en joke.
Men så går Stofa gud hjælpeme hen og gør det til en realitet, jeg får en grim smag af det!
Men måske er jeg den eneste?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nej, du er ikke den eneste, jeg er helt enig. Det er underligt Stofa har kunne gøre det. Det er bare plat og kikset, et svagt forsøg på at blive folkelig ved at 'udnytte' (et stærkt ord, men lidt passende her) hvad der næsten kan kaldes en kulturskat. Og jeg kan ikke engang rigtig lide Olsen-Banden.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg synes bare det er ærgerligt at så meget bliver 'reklamatiseret'. Stofas reklame ændrer ikke filmene, men jeg ved jeg ikke vil kunne lade være med at tænke på de platte og dårligt lavede reklamescener når jeg ser filmene. Indrømmet, i mit tilfælde er det ikke så slemt, da jeg nok ikke ser filmene, men jeg kan umuligt være den eneste der har det sådan.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#6181 misuma 14 år siden
3 x Optur Ü
Det kunne også være en mulighed. Vi ser tiden an, ik'?
#6182 misuma 14 år siden
Finder den ret creepy...
http://www.bloody-disgusting.com/news/22400
#6183 wimmie 14 år siden
#6184 elwood 14 år siden
Det simplthen så forkasteligt synes jeg.
Det minder mig om et afsnit af The Simpsons hvor... (og her plejer jeg som regel og høre gi-jones udbrud "ajj ikke igen" fordi jeg som regel altid kan relatere ting til et afsnit af The Simpsons hehe)
Men jo det minder mig om afsnittet hvor Homer, blir hyret af reklame branchen til og myrde kendte, så de kan "misbruge" deres navn og look til og reklamere for alt muligt. (det er i øvrigt det afsnit hvor introen parodiere Mad Men)
Eksempel er et mix af citater fra John Waynes film, hvor de får ham til og reklamere for noget bilforsikring tror jeg det er, joken er så at det er så åbenlys dårligt lavet da de skifter mellem hans film konstant. Men her kan man grine lidt af det trods alt, da det jo blot er en joke.
Men så går Stofa gud hjælpeme hen og gør det til en realitet, jeg får en grim smag af det!
Men måske er jeg den eneste?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6185 lagoni 14 år siden
#6186 Kruse 14 år siden
#6187 Skeloboy 14 år siden
#6188 Åkepool 14 år siden
#6189 lagoni 14 år siden
#6190 misuma 14 år siden
February it is then Ü