Stofas udnyttelse af Olsenbanden filmene til reklame for deres produkter 0/6
Det er vel egentlig ikke Stofa der er banditten her så meget som det er Nordisk Film, der jo givetvis har givet dem lov til i den grad af besudle nogle af de fineste danske film fra den gang hvor vi kunne finde ud af at lave folkekomedier.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Cancun 3/6 Lige turistet og amerikaniseret nok til min smag... Men var der også kun 2 dage, så det var jo fint nok :)
Tulum 4/6 Lækkert nok, fik dykket og sovet lige op af stranden, men det er et sted for par og nudister (underligt nok).. så det blev lidt stenet.
Playa Del Carmen 5/6 Her er også masser af turister, men vi er uden for sæsonen, så det er ikke så slemt... Bor på hotel med 5 amerikanske ex marine soldater som fortæller røver historier fra Nam. Ganske underholdende... Sære mennesker! Imorgen vandscootere og kite surfing hvis vejret er til det... Om en lille uge smutter vi tilbage til Tulum da vi skal have nogle Cave dives og se på ruiner.. og så ellers til Belize. Håber I hygger i Dk!
Gentofte/Vangede 2/6 To morgener 5.30, og i dag 6.30. Ikke så mange mennesker. Kaffeautomaterne ikke serviceret endnu. To timer til projektlederen starter vandringen ned og spørger, om der er fremskridt og jeg tvivler på jeg kan levere miraklet.
#6198 Nej, jeg havde den bedste af alle! Jeg havde lillepigen og den tid er hellig :) Har i nu 8 år, ikke misset én aftale eller skulle få hende passet pga. et arrangement. Jeg skal inviteres personligt til middag hos bossen, hvis jeg skal ud i den overvejelse :)
#6191 filmz-Myrepip 14 år siden
#6192 gi-jones 14 år siden
#6193 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6194 wimmie 14 år siden
Trods alt 1 fordi jeg fik en honningkage...men ellers har den været mærkelig og træls :/
#6195 PredatorX 14 år siden
Lige turistet og amerikaniseret nok til min smag... Men var der også kun 2 dage, så det var jo fint nok :)
Tulum 4/6
Lækkert nok, fik dykket og sovet lige op af stranden, men det er et sted for par og nudister (underligt nok).. så det blev lidt stenet.
Playa Del Carmen 5/6
Her er også masser af turister, men vi er uden for sæsonen, så det er ikke så slemt... Bor på hotel med 5 amerikanske ex marine soldater som fortæller røver historier fra Nam. Ganske underholdende... Sære mennesker! Imorgen vandscootere og kite surfing hvis vejret er til det... Om en lille uge smutter vi tilbage til Tulum da vi skal have nogle Cave dives og se på ruiner.. og så ellers til Belize. Håber I hygger i Dk!
#6196 filmz-Myrepip 14 år siden
Gentofte/Vangede 2/6
To morgener 5.30, og i dag 6.30. Ikke så mange mennesker. Kaffeautomaterne ikke serviceret endnu. To timer til projektlederen starter vandringen ned og spørger, om der er fremskridt og jeg tvivler på jeg kan levere miraklet.
#6197 dyg 14 år siden
#6198 gi-jones 14 år siden
#6199 filmz-Myrepip 14 år siden
#6200 Broomie 14 år siden
De første to uger på et mere eller mindre ligegyldigt skoleophold, og de sidste to uger er ren ferie.