Ja jeg er ikke supermand der aldrig kommer til skade eller bliver syg.
Im a real human you know?
Jeg er syg, dog kun i min mave og det fanme træls hader at brække mig det gør så ondt når jeg gør det 0/6 ET KÆMPE NUL TAL ):
Dog havde jeg den mest besynderlige drøm om Kommunister og jeg tænkte hvorfor ikke nazister? Jeg drømte dog kort og så var jeg i oprør mod dem. Efter det vågnede jeg med en dårlig mave og en trang til at give mit WC et Visit
Daem you stupid Communist! 0/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Desværre ikke, så kunne det være ringen havde fået sit rustikke look tilbage hvis den havde været en tur i ovnen.
#6291 Skeloboy 14 år siden
#6292 Batsy 14 år siden
#6293 Skeloboy 14 år siden
#6294 Batsy 14 år siden
#6295 Skeloboy 14 år siden
#6296 Batsy 14 år siden
Double facepalm to myself today cheers.
#6297 misuma 14 år siden
Jeg var SÅ tæt på at rode skraldespanden igennem for at finde ringen, men fandt den gudskelov inden.
#6298 davenport 14 år siden
#6299 Batsy 14 år siden
Ja jeg er ikke supermand der aldrig kommer til skade eller bliver syg.
Im a real human you know?
Jeg er syg, dog kun i min mave og det fanme træls hader at brække mig det gør så ondt når jeg gør det
0/6
ET KÆMPE NUL TAL ):
Dog havde jeg den mest besynderlige drøm om Kommunister og jeg tænkte hvorfor ikke nazister? Jeg drømte dog kort og så var jeg i oprør mod dem. Efter det vågnede jeg med en dårlig mave og en trang til at give mit WC et Visit
Daem you stupid Communist! 0/6
#6300 misuma 14 år siden
Desværre ikke, så kunne det være ringen havde fået sit rustikke look tilbage hvis den havde været en tur i ovnen.