Ja man kan sige meget om det tyske bureaukrati, men det kan til tider være ret effektivt. Og så kan du også få en flot by at se (hvis du altså har tid til det).
Held og lykke i hvert fald :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Uanset hvad din skavank går ud på, ønskes du held og lykke med operationen. ... Og så kan jeg regne ud, at du ikke har tid til at møde op til duellen ved Dordogne-floden. ('The Duellists' ... *nudge-nudge, wink-wink*
Tak! Formentlig diskusprolaps efter squash skade, som i 18 måneder totalt har hindret fysisk aktivitet, bortset fra at følge et fysioterapi program, som intet har hjulpet.
Tak! Formentlig diskusprolaps efter squash skade, som i 18 måneder totalt har hindret fysisk aktivitet, bortset fra at følge et fysioterapi program, som intet har hjulpet.
Aha. Hvor surt! :-( ... Hmm, du må sørge for at drikke mindre squash i fremtiden, så skaden ikke sker igen.
#6405 Hehe! Jeg er ihvertfald uanset hvad, HELT færdig med at dyrke nogle som helst sportsgrene, som involverer fysisk kontakt. Det er ikke risikoen værd finder man ud af. Hvis jeg nogensinde kommer til at løbe/ro igen, så er jeg lykkelig.
#6401 filmz-jonasgr 14 år siden
Held og lykke i hvert fald :)
'Cause I'm evil"
#6402 filmz-Myrepip 14 år siden
#6403 BN 14 år siden
For hvad dog?
Uanset hvad din skavank går ud på, ønskes du held og lykke med operationen. ... Og så kan jeg regne ud, at du ikke har tid til at møde op til duellen ved Dordogne-floden. ('The Duellists' ... *nudge-nudge, wink-wink*
#6404 filmz-Myrepip 14 år siden
#6405 BN 14 år siden
Aha. Hvor surt! :-( ... Hmm, du må sørge for at drikke mindre squash i fremtiden, så skaden ikke sker igen.
;-)
#6406 filmz-Myrepip 14 år siden
#6407 Yoda 14 år siden
"Jamen, den er jo sort-hvid! Så må det være en film fra før 2000! Jeg ser lige, om jeg kan slå den op i systemet!"
"Psycho" kunne han ikke finde, men jeg kunne jo overveje "American Psycho" i stedet, mente han.
Hvad kan man lære af det? Spørg aldrig en bumset teenageekspedient om en Hitchcock-film, medmindre man evner at holde latteren tilbage.
Men helt sikkert 6/6 i underholdningsværdi.
#6408 Notional 14 år siden
#6409 Kruse 14 år siden
#6410 Antlion 14 år siden
Hahah, jeg skal vidst til at handle ind hos Stereo Studio igen. :)