- Har lige fået nyt job i Randers fra 1. Februar! 6/6 - Det betyder jeg skal flytte igen igen 3/6 - At jeg får væsentlig mere ansvar end jeg har nu 6/6
Ja, det er definitivt slut! Det duer bare ikke at blande det familiære og det arbejdsmæssige sammen, det har jeg bittert måtte erkende på den hårde måde :)
Det kan godt være, at samlingen er genial, men det er filmene jo ikke ;)
hahah, der må vi så agree to disagree ;)
Superman: The Movie er på min personlige top 60 liste over ynglingsfilm. Superman II er ligeledes rigtig fin. Superman III og Superman IV: THe Quest For Peace er ikke rigtig noget jeg gider komme nærmere ind på ;P Superman Returns er også ganske udmærket. Men bare ekstramaterialet er nok til at det er e must-have til enhver der bare finder superman det mindste interessant.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
At vågne op og se 50.000 på ens opsparingskonto 6/6
:D
Det var dog en kort fornøjelse...De 45.000 er smidt over på billånet og de 2000 dækkede vores minus. Men vi har stadig 3.000 til overs og starter for en gangs skyld i + til næste måned.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Mail om forløb, 10 minutter senere telefon, en mail igen og så er jeg ved at få stillet diagnose. Formentlig, hvis der intet sker på dansk grund indenfor 4 dage, så er jeg i München i næste uge og blive opereret. Sgu godt, at man betaler sin skat med glæde til det forrygende hospitalsvæsen og nu har spildt 18 måneder af ens liv. Up yours Danmark!
#6391 Skeloboy 14 år siden
Det kan godt være, at samlingen er genial, men det er filmene jo ikke ;)
#6392 frankdrebin 14 år siden
- Det betyder jeg skal flytte igen igen 3/6
- At jeg får væsentlig mere ansvar end jeg har nu 6/6
#6393 davenport 14 år siden
Slut med kluns-salg så?
#6394 frankdrebin 14 år siden
Ja, det er definitivt slut! Det duer bare ikke at blande det familiære og det arbejdsmæssige sammen, det har jeg bittert måtte erkende på den hårde måde :)
#6395 evermind 14 år siden
#6396 davenport 14 år siden
Seriøst, har i tjekket det ud??? Det ser jo fantastisk ud!!!!!
#6397 Twister 14 år siden
hahah, der må vi så agree to disagree ;)
Superman: The Movie er på min personlige top 60 liste over ynglingsfilm. Superman II er ligeledes rigtig fin. Superman III og Superman IV: THe Quest For Peace er ikke rigtig noget jeg gider komme nærmere ind på ;P Superman Returns er også ganske udmærket. Men bare ekstramaterialet er nok til at det er e must-have til enhver der bare finder superman det mindste interessant.
#6398 wimmie 14 år siden
:D
Det var dog en kort fornøjelse...De 45.000 er smidt over på billånet og de 2000 dækkede vores minus. Men vi har stadig 3.000 til overs og starter for en gangs skyld i + til næste måned.
#6399 filmz-Myrepip 14 år siden
6/6
Mail om forløb, 10 minutter senere telefon, en mail igen og så er jeg ved at få stillet diagnose. Formentlig, hvis der intet sker på dansk grund indenfor 4 dage, så er jeg i München i næste uge og blive opereret. Sgu godt, at man betaler sin skat med glæde til det forrygende hospitalsvæsen og nu har spildt 18 måneder af ens liv. Up yours Danmark!
#6400 Benway 14 år siden