Gravatar

#6431 filmz-ab 14 år siden

Held og lykke da..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#6432 filmz-ab 14 år siden

Ligger og er småsyg...FEDT! Det giver en fridag, og så står den på film..
Gravatar

#6433 gi-jones 14 år siden

evermind (6430) skrev:
Selvmord på mere end én måde?? :O
Noget i den stil ja. Har fandme en dårlig dag i dag...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6434 evermind 14 år siden

#6433 :(

Virtuelt skulderklap herfra, makker ... Det er sgu en tung march, du er i gang med.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6435 wimmie 14 år siden

gi-jones (6433) skrev:
Noget i den stil ja. Har fandme en dårlig dag i dag...

Øv :(
Håber det går i orden - ellers må vi samle et Filmz-tæskehold og angribe dem med Uwe Boll-film og andre frygtindgydende våben.

Fik du forresten din jakke?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6436 misuma 14 år siden

Kom til at komme købe en tidlig føs'dagsgave...til mig! Epic Mickey, glæder mig til at starte det lille bæst op igen.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6437 gi-jones 14 år siden

wimmie (6435) skrev:
Fik du forresten din jakke?
Ja, tak. Den ligger nede på posthuset og venter på at jeg tager mig sammen til at hente den. Du kan lige sende en PM med et kontonummer og et beløb.
Gravatar

#6438 gi-jones 14 år siden

evermind (6434) skrev:
#6433 :(

Virtuelt skulderklap herfra, makker ... Det er sgu en tung march, du er i gang med.

Det værste er faktisk tvivlen om hvorvidt det overhovedet holder hvad man har gang i. Jeg har arbejdet på at lave de her film stort set hele mit liv, og det er fandme et hårdt slag lige midt i krydderen. Har jeg virkelig lige spildt fem års arbejde på noget ingen gider at se???
Den sidste distributør her, havde ikke engang set filmen. Han vurderede det bare ud fra genren og rollelisten, og sagde så at det ikke var noget de troede på.

Tricky business...

Jeg regner dog med at finde på noget når jeg lige er kommet mig over den værste nedtur.
Gravatar

#6439 filmz-ab 14 år siden

Træls da. Hvad laver du af film, og hvor henne, hvis jeg må spørge? Hvorfor er der ingen der gider se dem?
Gravatar

#6440 gi-jones 14 år siden

a@babo (6439) skrev:

Træls da. Hvad laver du af film, og hvor henne, hvis jeg må spørge? Hvorfor er der ingen der gider se dem?

http://filmz.dk/filmz-exclusive-teaser-til-low-bud...

Faktisk ved jeg jo ikke for alvor om folk gider se den. Mit problem lige nu er om der er nogen der gider sælge den - hvilket tilsyneladende ikke har en masse med hinanden at gøre.

Skriv ny kommentar: