Virtuelt skulderklap herfra, makker ... Det er sgu en tung march, du er i gang med.
Det værste er faktisk tvivlen om hvorvidt det overhovedet holder hvad man har gang i. Jeg har arbejdet på at lave de her film stort set hele mit liv, og det er fandme et hårdt slag lige midt i krydderen. Har jeg virkelig lige spildt fem års arbejde på noget ingen gider at se??? Den sidste distributør her, havde ikke engang set filmen. Han vurderede det bare ud fra genren og rollelisten, og sagde så at det ikke var noget de troede på.
Tricky business...
Jeg regner dog med at finde på noget når jeg lige er kommet mig over den værste nedtur.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Faktisk ved jeg jo ikke for alvor om folk gider se den. Mit problem lige nu er om der er nogen der gider sælge den - hvilket tilsyneladende ikke har en masse med hinanden at gøre.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#6431 filmz-ab 14 år siden
Held og lykke da..
#6432 filmz-ab 14 år siden
#6433 gi-jones 14 år siden
#6434 evermind 14 år siden
Virtuelt skulderklap herfra, makker ... Det er sgu en tung march, du er i gang med.
#6435 wimmie 14 år siden
Øv :(
Håber det går i orden - ellers må vi samle et Filmz-tæskehold og angribe dem med Uwe Boll-film og andre frygtindgydende våben.
Fik du forresten din jakke?
#6436 misuma 14 år siden
#6437 gi-jones 14 år siden
#6438 gi-jones 14 år siden
Det værste er faktisk tvivlen om hvorvidt det overhovedet holder hvad man har gang i. Jeg har arbejdet på at lave de her film stort set hele mit liv, og det er fandme et hårdt slag lige midt i krydderen. Har jeg virkelig lige spildt fem års arbejde på noget ingen gider at se???
Den sidste distributør her, havde ikke engang set filmen. Han vurderede det bare ud fra genren og rollelisten, og sagde så at det ikke var noget de troede på.
Tricky business...
Jeg regner dog med at finde på noget når jeg lige er kommet mig over den værste nedtur.
#6439 filmz-ab 14 år siden
Træls da. Hvad laver du af film, og hvor henne, hvis jeg må spørge? Hvorfor er der ingen der gider se dem?
#6440 gi-jones 14 år siden
http://filmz.dk/filmz-exclusive-teaser-til-low-bud...
Faktisk ved jeg jo ikke for alvor om folk gider se den. Mit problem lige nu er om der er nogen der gider sælge den - hvilket tilsyneladende ikke har en masse med hinanden at gøre.