... Jeg byttede den for to biografbilletter til Cinemaxx og en værdikupon til en dobbelt popcorn-menu.
Kan du ærligt se mig i øjnene og fortælle, du ikke havde gjort det samm... Okay, jeg mener, kan de fleste af jer andre ærligt se mig i øjnene og sige, I ikke havde gjort det samme??
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#6499: Fedt tak, jeg regnede straks nummer 15 ud. :)
Det var ordet "ballade", der gjorde udslaget. Jeg har desværre ikke set en eneste af filmene i serien men følte mig ret sikker på, at det havde noget med rummet at gøre.
De to andre driller stadig men ikke lige så meget som nummer 6!
... Jeg byttede den for to biografbilletter til Cinemaxx og en værdikupon til en dobbelt popcorn-menu.
Kan du ærligt se mig i øjnene og fortælle, du ikke havde gjort det samm... Okay, jeg mener, kan de fleste af jer andre ærligt se mig i øjnene og sige, I ikke havde gjort det samme??
JA!!! Psykedelisk, skrigende egern FTW!!!!!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#6501 Benway 15 år siden
#6502 Michael Andersen 15 år siden
#6503 Benway 15 år siden
#6504 evermind 15 år siden
#6505 wimmie 15 år siden
But...it's The Squeakquel!
#6506 gi-jones 15 år siden
#6507 evermind 15 år siden
#6508 Highland Park 15 år siden
De to andre driller stadig men ikke lige så meget som nummer 6!
#6509 gi-jones 15 år siden
#6510 frankdrebin 15 år siden
0/6
Noooooooo! :( RIP du gamle, du vil være savnet!