Gravatar

#6511 misuma 15 år siden

Så kom svigerfar og hans kæreste til morgenmad for at fejre min føs'dag. Jeg er ikke god til opmærksomheden, men det var nu ganske hyggeligt nok.

Min kæreste prøvede at være morsom så hun havde købt et børnespil ved navn Connect da hun vidste jeg havde ønsket mig det noget dyre Xbox 360 kamera Kinect. Høhø.

Jeg har dog allerede fået samlet en del gavekort til Blockbuster så Kinect bliver sikkert efter arbejde.

Jeg "lider" iøvrigt af det jeg plejer at kalde Peter Pan Syndromet, så jeg har abolut ingen krise med min alder på 34 år og får det sikkert aldrig. Jeg forbeholder mig retten til at være pinlig resten af mine dage.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6512 Kruse 15 år siden

#6511: Tillykke med fødselsdagen Misuma :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6513 misuma 15 år siden

Tak Kruse. Måske er I en flok fremmede filmzere, men for pokker hvor er det dejligt at høre fra folk fra nær og fjern :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6514 tiany 15 år siden

Tillykke med dagen misuma :)
Valar morghulis
Gravatar

#6515 dyg 15 år siden

Tillykke med fødselsdagen! Og fortæl endeligt om Kinect, når du får leget lidt med det. Jeg overvejer selv at købe en krydsboks udelukkende for at lege med det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6516 Thomsen 15 år siden

misuma (6511) skrev:
Jeg forbeholder mig retten til at være pinlig resten af mine dage.

Haha, ja, det samme her.

Tillykke med fødselsdagen, unge mand!!! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6517 Benway 15 år siden

#6511 Tillykke med dagen. Personligt ser jeg det som en dyd at kunne holde fast ved noget af sin barnlige begejstring og nysgerrighed. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6518 filmz-Myrepip 15 år siden

#6511 Tillykke knægt!!! :)
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#6519 tiany 15 år siden

dyg (6515) skrev:
Og fortæl endeligt om Kinect, når du får leget lidt med det.

Min kærestes bror fik det i fødselsdagsgave.
Mine indtryk efter at have prøvet det:
- Du kommer til at bevæge dig væsentlig mere end f.eks. Wii
- Det er meget pladskrævende, især ved multiplayer. Vi spillede i mine svigerforældres store opholdsrum og vi havde nogle gange problemer.
- Det er meget selskabsorienteret ligesomo Wii.
Valar morghulis
Gravatar

#6520 lagoni 15 år siden

Tillykke med dagen, misuma.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: