Jeg har selv aldrig haft hund eller kat men vi havde en undulat ved navn trylle. Han blev 7 år og var alligevel overrasket da han døde hvor meget man kan være knyttet til et dyr. Trylle's bur stod altid åbent (på nær når vinduet var åbent) og hver morgen fløj den ind på min seng og nussede mig på kinden og øret når jeg skulle stå op. Hver gang vi spiste pasta skulle den også ned på bordet og havde sin egen pastaskure på min tallerken. Selvom det er langtid siden han døde kan man sgu stadigvæk savne ham!
Jeg havde to guldfisk, men den ene åd den anden, fordi en dag var der kun en, så det er min overbevisning 8-)
Og ja det var mine kæle/husdyr somthing something.
Well ok min storsøster havde en kanin ved navn stampe, men den gnaskede sig gennem antenne kablet da jeg sad og så disney sjov, så vi blev aldrig rigtig venner! 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har haft en hund engang da jeg var ca. 3 år skulle den aflives pga kræft :( Så da jeg var ca. 9-10 fik jeg en kanin den skulle hedde Buller/Bulder áldrig har jeg mødt et mere kræsent dyr end den, men for nogle år siden måtte vi aflive den da den fik en slem forstoppelse kan man vidst kalde det.
Jeg har så prøvet i ad skildelige år at plage mine forældre om en ny hund, men det er aldrig løkkes:( så jeg glæder mig til den dag hvor jeg er flyttet hjemme fra og har styr på økonomien og arbejdet for så er jeg en hundeejer :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Og så synes man åbenbart, at Kim Bassinger og Clooney skal nævnes, som ser forrygende ud begge to ifht. deres alder. Hvad fanden sker der? Sidder der en bebumset acne befængt teenager som praktikant og får en håndspiller til Heidi Montags afpillede næse og Monstertruck patter?
Så fik jeg købt Kinect for alle gavekortene, yay. Jeg stod ellers længe og overvejede Aliens Collection på Blå, Lost S6 eller Tilbage Til Fremtiden Collection også på Blå, men det blev altså førnævnte. Resten kan jeg stadig ønske mig til jul.
Desuden fik jeg "Den Store Kogebog" af kæresten, det bliver spændende at dykke ned i bogen.
#6541 Wangsgaard 15 år siden
@Bony Glad for at hører din hund har det godt.
Jeg har selv aldrig haft hund eller kat men vi havde en undulat ved navn trylle. Han blev 7 år og var alligevel overrasket da han døde hvor meget man kan være knyttet til et dyr. Trylle's bur stod altid åbent (på nær når vinduet var åbent) og hver morgen fløj den ind på min seng og nussede mig på kinden og øret når jeg skulle stå op. Hver gang vi spiste pasta skulle den også ned på bordet og havde sin egen pastaskure på min tallerken. Selvom det er langtid siden han døde kan man sgu stadigvæk savne ham!
At jeg er ved at blive syg 1/6
#6542 Highland Park 15 år siden
#6541: Jeg vil også ha' en sjov pastaspisende undulat. Trylle er i øvrigt et herligt navn. :D
#6543 elwood 15 år siden
Og ja det var mine kæle/husdyr somthing something.
Well ok min storsøster havde en kanin ved navn stampe, men den gnaskede sig gennem antenne kablet da jeg sad og så disney sjov, så vi blev aldrig rigtig venner! 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6544 filmz-Myrepip 15 år siden
#6545 NightHawk 15 år siden
Stort tillykke med fødselsdagen Misuma. :)
# 6540 -
Det var sgu godt at høre Bony. :)
Blev helt trist på din og kærestens vegne i starten af tråden, men det endte jo heldigvis med en lykkelig slutning. :)
#6546 MOVIE1000 15 år siden
Så da jeg var ca. 9-10 fik jeg en kanin den skulle hedde Buller/Bulder áldrig har jeg mødt et mere kræsent dyr end den, men for nogle år siden måtte vi aflive den da den fik en slem forstoppelse kan man vidst kalde det.
Jeg har så prøvet i ad skildelige år at plage mine forældre om en ny hund, men det er aldrig løkkes:( så jeg glæder mig til den dag hvor jeg er flyttet hjemme fra og har styr på økonomien og arbejdet for så er jeg en hundeejer :D
#6547 Thomsen 15 år siden
Haha, du skylder mig sgu en halv kop kaffe som erstatning for den, jeg lige har spyttet ud på gulvet! :-)
Bony--> Godt at høre!
#6548 filmz-Myrepip 15 år siden
Og så synes man åbenbart, at Kim Bassinger og Clooney skal nævnes, som ser forrygende ud begge to ifht. deres alder. Hvad fanden sker der? Sidder der en bebumset acne befængt teenager som praktikant og får en håndspiller til Heidi Montags afpillede næse og Monstertruck patter?
#6549 Collateral 15 år siden
#6550 misuma 15 år siden
Tusinde tak for jeres lykønskninger, det varmer.
Så fik jeg købt Kinect for alle gavekortene, yay. Jeg stod ellers længe og overvejede Aliens Collection på Blå, Lost S6 eller Tilbage Til Fremtiden Collection også på Blå, men det blev altså førnævnte. Resten kan jeg stadig ønske mig til jul.
Desuden fik jeg "Den Store Kogebog" af kæresten, det bliver spændende at dykke ned i bogen.