Gravatar

#6531 Highland Park 15 år siden

#6529: Jep. Men jeg må hellere give Thomsen et gevaldigt forspring. Ellers falder der brænde ned! ;)

#6530: Jeg forstår godt, hvad du mener wimmie. :)
Jeg forstår bare ikke, hvorfor du ikke under både dine katte og dig selv det forhold, du kunne have til dem.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6532 wimmie 15 år siden

Og hvilket forhold er det?

Jeg er ret sikker på at hvis mit forhold med kattene bliver mere nært vil det blive ulovligt.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6533 Highland Park 15 år siden

#6532: He he... hvad mener du selv er forskellen på at knytte eller ikke knytte sig tæt til nogen?
Det indebærer jo andet end fysisk kontakt.
Gravatar

#6534 elwood 15 år siden

Sig det til evermind, og hans rosenkål!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6535 Highland Park 15 år siden

Jeg er ligeglad med, hvad Lomborg siger; evermind er ansvarlig for en stor del af drivhuseffekten.
Gravatar

#6536 wimmie 15 år siden

Highland Park (6533) skrev:
#6532: He he... hvad mener du selv er forskellen på at knytte eller ikke knytte sig tæt til nogen?
Det indebærer jo andet end fysisk kontakt.

Jeg ved ikke præcis hvad forskellen er, og det er ikke sikkert at det er noget man selv kan styre...men det er dét der gør at jeg ikke går i spåner over at miste et kæledyr.

Når jeg har mistet en kat er jeg naturligvis ked af det og savner dem - men det er ikke værre end at jeg hurtigt anskaffer mig en ny til at udfylde dens plads. På den måde har jeg altid en kat at holde af og få et nyt forhold til :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6537 elwood 15 år siden

Det minder mig lidt om The Simpsons (jonas: "nejj kenneth!")

Der hvor Lisa skal ha ny kat, måske lidt mere grumt fremstillet, da den ene kat efter den anden må lade livet.

En af dem virker til og ha fundet sig hel tilpas hos hende, men da hun så begynder og vil spille lidt jazz på hendes Saxofon, springer den spontant ud af vinduet... hovsa.

Indtil hun får en kat foræret af The Crazy Cat lady som hun døber Snowball 2 selv om det er nummer 5, Skinner påpeger også dette er lidt snyd, hvortil Lisa omtaler ham emd hans rigtige navn Tamzarian, hvorefter han intet problem ser i Snowball 2.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6538 Highland Park 15 år siden

wimmie (6536) skrev:
... og det er ikke sikkert at det er noget man selv kan styre...
Det har du forhåbentlig ret i. ;)
Gravatar

#6539 Åkepool 15 år siden

Stort tillykke med fødselsdagen misuma :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6540 Bony 15 år siden

Min kæreste viste sig, at være stærkere end mig. Hun er på arbejde i øjeblikket og kunne ikke forstå hvorfor de ikke havde haft ringet endnu, så hun ringede derned. Jeg turde ikke rigtigt konfrontere min værste frygt om, at der skulle være sket noget frygteligt. De kunne heldigvis fortælle hende, at alt var gået som det skulle og at hun så småt var ved, at vågne op. Da min kæreste ringede for, at fortælle mig det, blev jeg så glad og lettet, at jeg næsten fik tårer i øjnene igen. Pu ha, man bliver sgu helt omtumlet af sådan en følelsesmæssig rutsjebanetur. Klokken 16 kan jeg hente hende dernede igen. :)

Status lige nu: 4/6 ("fars hund" skal lige hjem før det kan blive en topkarakter, men jeg er saftsuseme glad) :)

Thomsen (6526) skrev:
Pøj pøj med hunden, Bony.

Highland Park (6528) skrev:
Pøj pøj med hunden Bony. :)

Tak til jer gutter.. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: