#6579 Elmaria vel også på linie med AaB. Ethvert hold kan udfordres af et dårligere hold. Rubin Kazan kunne også mod Barca sidste år. Det gælder om at sætte dagsordenen med de kvaliteter man har, og så er der altid en hvis procent for det uventede. Men man skal også turde og det er her trænerkvaliteterne sætter ind.
Tillykke med sejren Thomsen. Er det en koreansk film, eller er det et vildspor?
Det er i hvert fald i den korrekte verdensdel, men du skal længere mod øst. ;-)
Det var et rent tilfælde, at det lykkedes mig. Faktisk var det Sieker selv, der - bevidst eller ubevidst - gav et hint for et par dage siden i quizzens tråd i filmforummet på dahf.dk. Jeg blev helt overrasket, da den godkendte svaret.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#6585: Jeg checkede lige dahf-tråden for at læse ledetråden, og nu fik jeg endelig gættet den. :D
Sender han forresten en e-mail, når der er en ny quiz?
Kewl! Tillykke!
Jeg kan ikke huske, om han sender en mail. Mener det ikke. Men det fremgår jo af forsiden, hvor lang tid, quizzen kører, og han plejer at smide en ny op umiddelbart efter.
wimmie (6588) skrev:
Det er sgu hårdt at være hovedforsørger herhjemme....
Haha, du husker vel at minde husbonden om, at han er en "kept man"? Stik ham de fire kroner og sig, at han skal købe lidt pænt til sig selv. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#6581 filmz-Myrepip 15 år siden
#6582 frankdrebin 15 år siden
Satme tiltrængt!
#6583 Bobby Singer 15 år siden
Nu får jeg godt nok ikke løn men su, men ellers er jeg enig.
#6584 evermind 15 år siden
#6585 Thomsen 15 år siden
Det er i hvert fald i den korrekte verdensdel, men du skal længere mod øst. ;-)
Det var et rent tilfælde, at det lykkedes mig. Faktisk var det Sieker selv, der - bevidst eller ubevidst - gav et hint for et par dage siden i quizzens tråd i filmforummet på dahf.dk. Jeg blev helt overrasket, da den godkendte svaret.
#6586 Collateral 15 år siden
2 fordi jeg syntes det var fint at jeg trods alt tog afsted.
#6587 Highland Park 15 år siden
Sender han forresten en e-mail, når der er en ny quiz?
#6588 wimmie 15 år siden
E-nig!
Jeg fik så 4 kr mere udbetalt end husbonden, hehe ;p
- og han sidder i en lederstilling mens jeg bare er almindelig slave.... (på samme arbejdsplads)
Det er sgu hårdt at være hovedforsørger herhjemme....
#6589 Thomsen 15 år siden
Kewl! Tillykke!
Jeg kan ikke huske, om han sender en mail. Mener det ikke. Men det fremgår jo af forsiden, hvor lang tid, quizzen kører, og han plejer at smide en ny op umiddelbart efter.
Haha, du husker vel at minde husbonden om, at han er en "kept man"? Stik ham de fire kroner og sig, at han skal købe lidt pænt til sig selv. :-)
#6590 wimmie 15 år siden
Det gjorde jeg...og så brugte han 220 kr :-O
Jeg knokler og knokler og så spenderer han bare alle mine surt optjente penge ;p