Gravatar

#6591 misuma 15 år siden

Så har jeg været til min søns første forældre-skolesamtale og det var gudskelov en positív tilbagemelding. Det varmer sgu farmands hjerte.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6592 Highland Park 15 år siden

Thomsen (6589) skrev:
Kewl! Tillykke!
Jeg er nu glad for, at du vandt, for du hjalp mig jo med flere af dem. Ellers havde det ikke været fair. :)
Jeg havde faktisk gættet på et par af hans film men åbenbart ikke været grundig nok.

Thomsen (6589) skrev:
Jeg kan ikke huske, om han sender en mail. Mener det ikke. Men det fremgår jo af forsiden, hvor lang tid, quizzen kører, og han plejer at smide en ny op umiddelbart efter.
Ah ja, selvfølgelig. Det tænkte jeg ikke på.
Jeg må lære at afholde mig fra at skrive indlæg, før jeg har fået min kaffe...

#6591: Det tror da pokker, sådan som han overdænger lærerinden med Don Juan-komplimenter.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6593 filmz-ab 15 år siden

Ja, Rubin fik succes mod Barca, men igen skyldes det blot rent uheld, at de ikke fik scoret på de million chancer de havde. Kazan vandt jo ikke ligefrem fortjent. Sådan går det lidt, når man møder lidt umotiveret til et mindre hold. FCK var dog meget heldige i Barcelona, de ku' ha' været bagud med 4-5 den første halve time. Sidste år var der kun et hold der var bedre end Barca, og det var Inter i Inter.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#6594 misuma 15 år siden

Så blev Kinectimals købt og det fungerer skisme og ungerne elsker det. 6/6
Gravatar

#6595 wimmie 15 år siden

misuma (6594) skrev:
Så blev Kinectimals købt og det fungerer skisme og ungerne elsker det. 6/6

Nåååårh...betyder det så at du ikke får lov til at lege med?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6596 filmz-Myrepip 15 år siden

Et hold til 2 mia. kroner burde jo, når alt kommer til alt, på en eller anden måde også have mulighed for at kunne performe bedre end andre! Det ændrer dog ikke ved, at overraskelses elementet ALTID er tilstede mod en given modstander af en vis klasse. Og når så et hold formår at diske op med en taktik, som stækker 2 mia. kroner holdets forcer, ja så kan alt ske. Det var netop, hvad man så i Parken, hvor man da altid kan påstå, at Barca ikke havde en god dag, eller også havde de måske netop vundet 0-5, hvis FCK havde haft den respekt, de fleste møder op med. Det havde de så heldigvis ikke og det blev en lige kamp, hvor Barcelona i 15 minutter endda var trængt totalt i defensiven og hvor Barcas spillere var fysisk færdige til sidst.

Alt kan ske, hvis man tror på det.
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#6597 filmz-ab 15 år siden

FCK gjorde det godt i Parken, så det er jeg enig i.. Men lidt på bekostning af, at Barca ikke selv var bedre motiveret. For at vinde over Barca, så kræves der en god portion held, og så skal Barca spille langt under niveau. Morinho havde sikkert den samme taktik igår, som han havde sidste gang, med Inter. Men det gik ikke. Jeg har også set hold, som formår at levere høj presspil, og alligevel blev de sendt hjem med klart nederlag.

Men ja. Det meste kan ske :-)
Gravatar

#6598 misuma 15 år siden

wimmie (6595) skrev:
Nåååårh...betyder det så at du ikke får lov til at lege med?

Jeg VIL være med, ellers truer jeg bare med aldrig at lave frikadunser igen. Jep, jeg er ond :P
Gravatar

#6599 filmz-Myrepip 15 år siden

Jeg har nu ikke set noget, som kan overbevise mig om, at Barca ikke skulle have været motiveret i Parken og da slet ikke i en kamp, hvor de lå under FCK i Champions League tabellen. Jeg tror trods alt, at Guardiola er professionel :) Barca blev presset på både taktik og fysik på en måde de ikke havde forventet og så kan det hurtigt blive op ad bakke.
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#6600 filmz-ab 15 år siden

Well.. Jeg så en anden kamp :-) Og jeg kan godt se, hvornår de spiller under niveau, og hvornår de spiller optimalt (som igår) Og det gjorde de i Parken (under niveau), og det gjorde de et par gange i ligaen, ofte mod mindre hold. Fck gjorde det godt, meeeen mødes de to hold igen, så tror jeg ikke fck slipper så godt fra det igen :-)

Skriv ny kommentar: