Gravatar

#6611 misuma 15 år siden

At det er monsterkoldt i soveværelset 6/6

Der er ikke meget varme på selvom radiatoren står på 5. Buhuu.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6612 elwood 15 år siden

Luft i radiatoren ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6613 filmz-Myrepip 15 år siden

#6610 JA TAK!!!

Og Arnesen i hælene? Abramovich, Chelsea og Arnesen og Don Ø? Jeg er absolut klar!!!
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#6614 HonoDelLoce 15 år siden

Myrepip (6613) skrev:
#6610 JA TAK!!!

Og Arnesen i hælene? Abramovich, Chelsea og Arnesen og Don Ø? Jeg er absolut klar!!!

Uuuuh, den med Frankie-drengen havde jeg ikke set..

Der kan dælme være optræk til noget VIRKELIG stort ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6615 filmz-Myrepip 15 år siden

#6614 Så er det lige pludselig ikke "leg" mere, men ganske alvorligt. Fuck nu krydser jeg fingrene ... igen :) Så vil Ståle sgu ikke til Norge alligevel :)
Gravatar

#6616 HonoDelLoce 15 år siden

Myrepip (6615) skrev:
#6614 Så er det lige pludselig ikke "leg" mere, men ganske alvorligt. Fuck nu krydser jeg fingrene ... igen :) Så vil Ståle sgu ikke til Norge alligevel :)

Hvis de forlænger med Ståle oven i alt det her, så vil jeg få verdens største orgasme.. ! Det ville være helt ubeskriveligt (og helt utænkeligt) ! :)

EDIT: Pludselig ser jeg et lys for mig.. Hvad med, hvis Arnesen er "tiltænkt" en manager rolle? Altså, efter den engelske model med både sportslige og "administrative" ansvarsområder?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6617 filmz-Myrepip 15 år siden

#6616 Glem det, den fik jeg da Marianne Jelved blev fjernet fra magten i 2001!
Gravatar

#6618 HonoDelLoce 15 år siden

Haha.. Uanset om den får 1. eller 2. pladsen, så bliver den stor ! ;)

Puh ha, der kan være gang i noget rigtig rigtig stort lige nu..

På den anden side kan det hele også bare være rygter.. 5 høns, og steppebrand og alt det der..

Men normalvis ville Don'en kommentere sådan en sag med "det gider jeg da slet ikke bruge tid på at kommentere" eller "hvordan synes du selv det lyder?" - men han siger blot "Ingen kommentarer".. Det giver kuldegysninger!
Gravatar

#6619 filmz-Myrepip 15 år siden

#6618 Carsten Koch har bekræftet, at der har været samtaler og jeg tvivler på, at det havde været forsidestof ellers :)

På spørgsmålet, om Lønmodtagernes Dyrtidsfond (LD) ønsker at sælge aktier til Abramovich, svarer Carsten Koch:

»Lige i øjeblikket er vi ikke særlig salgsorienterede. Det går jo ganske godt, men kommer der én med den helt rigtige pris, kan det godt være«, siger Carsten Koch.

LD-direktøren understreger over for eb.dk, at han slet ikke talte om aktiepriser og lignende emner under frokosten på Café Victor.

På mødet deltog også en nordmand, som var manden, der førte Carsten Koch sammen med Abramovich.

»Den nordmand, som er investeringsrådgiver, har jeg kendt gennem mange år. Han syntes, vi skulle mødes, nu da Abramovich var i København, og vi havde så en løs snak«, siger Carsten Koch til sporten.dk.
Gravatar

#6620 HonoDelLoce 15 år siden

Og ydermere siges det, at ham nordmanden er samme nordmand, som Don'en efter rygterne havde lagt planer sammen med efter han blev "tvunget ud" !

Epic excitement ;)

Skriv ny kommentar: