At West Ham lammetæver mægtige Manchester United med 4-0 hvor en udskældt, tidligere Manchester United-spiller fører an i løjerne og scorer kampens første to mål. 7/6.
At jeg vælger ikke at trodse sne og kulde for at tage ud og se kampen på den lokale bar 0/6.
#6603 Jeg er ikke så interesseret i, hvordan det går andre klubber end FCK (fordi jeg har været FCK fan siden jeg så dem slå Dundee 3-0 i Parken og med en godt spillende Torsten Andersen på holdet), Mallorca (fordi jeg er Laudrup fan) og Liverpool (som jeg lige for tiden, forsøger at overse) :)
Men jeg synes da, der er tegn i sol og måne på bedre tider..
De sidste par år har dælme ikke været sjove med den røde trøje på, nej.. Men jeg er evig optimist, og jeg tror det her Januar-transfervindue vil vise, hvor klubben er på vej hen ad..
Det, der har bekymret mig mest, er så lidt man har formået at få ud af en spiller som Maxi.. Jeg var elle-vild, da han blev hentet, men især under Benitez var han jo kun en skygge af sig selv.. Det er blevet lidt bedre nu under Hodgson, men det er et hårdt møde mellem to forskellige slags spillestile..
Men der er ingen tvivl om, at der skal et par klasse-signings til, før holdet igen kan kæmpe med om noget som helst..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Selvom det vel er enhver fodboldklubs drøm at få et ordentligt indskud kapital i disse trængte tider (og vel egentlig også uden for trængte tider), så håber jeg alligevel ikke, at det her bliver til noget..
En sponsor, der spytter en masse penge i - ja tak.. En 22 årig, der vil lege FM med min hjerteklub - nej tak!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#6601 filmz-Myrepip 15 år siden
Den ligger sikkert på nettet!
Det tror jeg heller ikke. Nu er Barca jo advaret :)
#6602 Petrescu 15 år siden
At jeg vælger ikke at trodse sne og kulde for at tage ud og se kampen på den lokale bar 0/6.
#6603 filmz-ab 15 år siden
Jeg troede faktisk at vi havde en ting tilfælles.. Barca! Men jeg tog fejl :-)
#6604 filmz-Myrepip 15 år siden
#6605 HonoDelLoce 15 år siden
Hov hov ! Sådan gør man ikke !
I tykt og tyndt, ved du nok ! :P
#6606 filmz-Myrepip 15 år siden
#6607 HonoDelLoce 15 år siden
Men jeg synes da, der er tegn i sol og måne på bedre tider..
De sidste par år har dælme ikke været sjove med den røde trøje på, nej.. Men jeg er evig optimist, og jeg tror det her Januar-transfervindue vil vise, hvor klubben er på vej hen ad..
Det, der har bekymret mig mest, er så lidt man har formået at få ud af en spiller som Maxi.. Jeg var elle-vild, da han blev hentet, men især under Benitez var han jo kun en skygge af sig selv.. Det er blevet lidt bedre nu under Hodgson, men det er et hårdt møde mellem to forskellige slags spillestile..
Men der er ingen tvivl om, at der skal et par klasse-signings til, før holdet igen kan kæmpe med om noget som helst..
#6608 filmz-Myrepip 15 år siden
#6609 HonoDelLoce 15 år siden
You and me both ! Heldigvis kan vi da glæde os over FCK ! :)
#6610 HonoDelLoce 15 år siden
Abramovich Jr. interesseret i FCK 0/6
Selvom det vel er enhver fodboldklubs drøm at få et ordentligt indskud kapital i disse trængte tider (og vel egentlig også uden for trængte tider), så håber jeg alligevel ikke, at det her bliver til noget..
En sponsor, der spytter en masse penge i - ja tak.. En 22 årig, der vil lege FM med min hjerteklub - nej tak!