Jeg er generelt glad for mit arbejde, men lige for tiden har nogle omstændigheder gjort at jeg slet ikke har lyst til at tage afsted. Jeg bliver i dårligt humør og udmattet bare af at tænke på at jeg skal derud og de sidste par dage har jeg nærmest fået det fysisk dårligt bare ved tanken.
Jeg har heldigvis ferie i næste uge inden juletravlheden for alvor går igang - heldigt nok ellers tror jeg simpelthen at jeg havde meldt mig syg pga. stress... Og der skal altså en del til før jeg gør det; har ikke haft én eneste sygedag i næsten 4 år :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Bryder mig slet ikke om den retning som, Uncharted projektet ser ud til og tage nu her, men hva den film var dødsdømt da de castede mark Wahlberg i hovedrollen, ikke at han ikke kan spille skuespil, men den her rolle, tror jeg bare ikke han kan klare.
1/6
Skal da stadig ha det tjekket ud ved lejlighed, men Nathan Drake og hans familie som en slags håndhæver af "loven" indefor Kunstværker og skatte... suk, håber godt nok det er mig som misforstår det hele.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Første meldinger om de nye projektorer fra JVC var ikke entydigt gode. Demo eksemplarer var ok, men ikke overvældende. Første produktions eksemplarer testet og forskellen enorm.
Wimmie - Jeg havde det på samme måde i en periode på arbejde, jeg ignorerede desværre signalerne og gik ned med stress. Samme uge jeg startede på "ferien", blev min kæreste gravid selvom hun er steriliseret, min kæreste er meget imod abort, men det var det rette valg for vores familie. Desværre knækkede filmen for hende så det var ikke særligt meget "mig tid" jeg fik i den periode....men det gik i den lange ende Ü
Husk at lytte til kroppen.
Desuden kom min komponent kabel til Wii'en, yay 6/6
#6651 wimmie 15 år siden
Jeg er generelt glad for mit arbejde, men lige for tiden har nogle omstændigheder gjort at jeg slet ikke har lyst til at tage afsted. Jeg bliver i dårligt humør og udmattet bare af at tænke på at jeg skal derud og de sidste par dage har jeg nærmest fået det fysisk dårligt bare ved tanken.
Jeg har heldigvis ferie i næste uge inden juletravlheden for alvor går igang - heldigt nok ellers tror jeg simpelthen at jeg havde meldt mig syg pga. stress... Og der skal altså en del til før jeg gør det; har ikke haft én eneste sygedag i næsten 4 år :(
#6652 Thomsen 15 år siden
#6653 elwood 15 år siden
1/6
Skal da stadig ha det tjekket ud ved lejlighed, men Nathan Drake og hans familie som en slags håndhæver af "loven" indefor Kunstværker og skatte... suk, håber godt nok det er mig som misforstår det hele.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6654 filmz-Myrepip 15 år siden
Tid til gensyn med Alien og Bram Stokers Dracula!
6/6
#6655 misuma 15 år siden
Husk at lytte til kroppen.
Desuden kom min komponent kabel til Wii'en, yay 6/6
#6656 filmz-Myrepip 15 år siden
#6657 Notional 15 år siden
#6658 filmz-ab 15 år siden
Jeg var selv inde på det længere oppe, men da jeg skrev min kommentar, var jeg jo i stilstand :-)
#6659 BN 15 år siden
Det, som Kruse siger. :-)
Jo tak. Vil da gerne høre lidt om, hvad det er du kan lide ved filmen.
#6660 Collateral 15 år siden