Gravatar

#6721 evermind 15 år siden

Manden er vel bare pølsehorny? :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6722 misuma 15 år siden

Pølsehorny? Good one :P

Jeg er normalt ikke den store marcipan-ørn i et køkken så når det lykkes mig at lave mad som kan spises, er det svært at stoppe igen.

Datteren kastede op i nat, så nu har vi invaderet stuen med tv og brækspand, yay.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6723 HonoDelLoce 15 år siden

misuma (6722) skrev:
Pølsehorny? Good one :P

Jeg er normalt ikke den store marcipan-ørn i et køkken så når det lykkes mig at lave mad som kan spises, er det svært at stoppe igen.

Datteren kastede op i nat, så nu har vi invaderet stuen med tv og brækspand, yay.

See a connection here? :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6724 misuma 15 år siden

Oh no you didn't? Så skal jeg vel bare vente på at resten af familien kaster op? Daaamn it!

Skønheden Og Udyret med et mørkt tvist. Indtil jeg så traileren, troede jeg at jeg skulle se en gyser med Neil Patrick Harris. Det' jo bare en chickflick....daaamn it!

http://www.shocktillyoudrop.com/news/topnews.php?i...
Gravatar

#6725 Broomie 15 år siden

At man kender størstedelen af alle sine Fødselsdags- og julegaver fordi ens forældre er så inkompetente, at de ikke kan finde ud af at bestille over nettet, og dermed er jeg selvfølgelig nødt til det - 3/6.
Den får de tre stjerner fordi det nu alligevel er nogle ganske gode gaver i år :)
Gravatar

#6726 misuma 15 år siden

Så fik jeg lavet boller i karry for første gang og det blev en succes. Måske det var de store kødboller, nammenam. 6/6

Desværre har jeg en elendig hukommelse så hver gang jeg laver mad, er det som at starte forfra. 0/6
Gravatar

#6727 frankdrebin 15 år siden

#6725 Det er da ikke så ringe at selv købe sine julegaver, så får man jo hvad man ønsker dig, og slipper derved for det akavede "neeeeeeej, et par underbukser! Liiiiige hvad jeg manglede!" :)

Har selv købt alle mine julegaver i år :)
Gravatar

#6728 Broomie 15 år siden

#6727 Ja det kan du have ret i, men noget af spændingen mister man jo. Og så er det jo lidt dobbeltkonfekt at gaverne skal pakkes ind :D
Gravatar

#6729 frankdrebin 15 år siden

#6728 - Ja, det er selvfølgelig det, men igen vil jeg lægge vægt på at man får det man ønsker sig :)

Gravatar

#6730 Broomie 15 år siden

#6729 Hehe ja det er selvfølgelig også det vigtigste ;)

Skriv ny kommentar: