Skønheden Og Udyret med et mørkt tvist. Indtil jeg så traileren, troede jeg at jeg skulle se en gyser med Neil Patrick Harris. Det' jo bare en chickflick....daaamn it!
At man kender størstedelen af alle sine Fødselsdags- og julegaver fordi ens forældre er så inkompetente, at de ikke kan finde ud af at bestille over nettet, og dermed er jeg selvfølgelig nødt til det - 3/6. Den får de tre stjerner fordi det nu alligevel er nogle ganske gode gaver i år :)
#6725 Det er da ikke så ringe at selv købe sine julegaver, så får man jo hvad man ønsker dig, og slipper derved for det akavede "neeeeeeej, et par underbukser! Liiiiige hvad jeg manglede!" :)
#6721 evermind 15 år siden
#6722 misuma 15 år siden
Jeg er normalt ikke den store marcipan-ørn i et køkken så når det lykkes mig at lave mad som kan spises, er det svært at stoppe igen.
#6723 HonoDelLoce 15 år siden
See a connection here? :P
#6724 misuma 15 år siden
#6725 Broomie 15 år siden
Den får de tre stjerner fordi det nu alligevel er nogle ganske gode gaver i år :)
#6726 misuma 15 år siden
Desværre har jeg en elendig hukommelse så hver gang jeg laver mad, er det som at starte forfra. 0/6
#6727 frankdrebin 15 år siden
Har selv købt alle mine julegaver i år :)
#6728 Broomie 15 år siden
#6729 frankdrebin 15 år siden
#6730 Broomie 15 år siden