Gravatar

#6711 evermind 15 år siden

Hm, det er heller ikke, fordi den DVD er så dyr ... Kunne være, man skulle tjekke den ud.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6712 Batsy 15 år siden

Guns n Roses

6/6

I JUST LOVE THEM 6/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#6713 filmz-Myrepip 15 år siden

Panasonics deal om at sidde eksklusivt på rettighederne for Avatar 3D i et år, er nok det mest usympatiske forretnings træk jeg længe er stødt på.

Et er som firma at score den aftale, en anden er at gå med på den. Føj!

0/6

På den anden side, burde man måske også sende Panasonic en tak?!?!
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#6714 Thomsen 15 år siden

evermind (6705) skrev:
Var der i øvrigt ikke noget med, at Guillermo del Toro skulle filmatisere den med bjergene ...? :)

Jo, det projekt har vist være on and off i mange år. Det seneste er, så vidt jeg ved, at det er aktuelt igen, efter del Toro droppede ud af HOBBITTEN. Han skulle bl.a. have hyret Lovecraft-eksperten S. T. Joshi som konsulent.

Problemet med filmatiseringen kan være, at den kommer til at koste mange penge, og for at få producenterne til at spytte i kassen, så vil man formentligt være nødt til at droppe Lovecrafts normale antydninger til fordel for noget mere explicit effektfuldt. Det er typisk sådan, det er gået med andre filmatiseringer. Men jeg håber da virkeligt, at del Toro kan præstere.

Vedr. Call of Cthulhu-filmatiseringen, ja, den er virkeligt god, hvis man ser bort fra sidste akt, hvor det er ret tydeligt, at de løb tør for penge. Den er jo lavet som et "kærlighedsprojekt" af medlemmerne af H. P. Lovecraft Historical Society, som selv har finansieret det hele, og med det i mente, synes jeg, det er en imponerende bedrift. Bestemt værd at anskaffe.

Foreningen er jo forøvrigt godt i gang med en ny filmatisering - denne gang af THE WHISPERER IN DARKNESS, som bliver en tonefilm. Det er ikke mere end halvanden måned siden, de frigav en ny trailer til den, og det ser godt ud. Jeg skal i hvert fald helt sikker have den, når den er færdig:

HPLHS 6/6 (bare lige for at blive on topic)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6715 misuma 15 år siden

Så er Kinect's Dance Central prøvet og indtil videre det spil som har fortjent mine penge mest. Det er svært, men muligheden for babyskridt er tilstede, desuden ser jeg det som gode tegn, at man liiiige ta'r en dans mere for at unlocke næste sang.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6716 misuma 15 år siden

Så blev der lavet et nyt læs pølsehorn, fortovet er nu fri for sne og strøget med salt, kæresten har købt marcipansnitter til mig og The Joneses på bluray skal ses i aften.

Good times ahead 6/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6717 filmz-Myrepip 15 år siden

Getafe - Mallorca 3-0

0/6
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#6718 filmz-ab 15 år siden

Barca vandt igen igen, og den guddommelige Messi gjorde det igen igen. Fodbolden kan være smuk 6/6
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#6719 Kruse 15 år siden

Nu er det ikke fordi at denne tråd skal gøres til en fodboldtråd, men...

Samir Nasri's hidtidige sæson og hans to fantastiske mål mod Fulham 6/6
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6720 Åkepool 15 år siden

misuma (6716) skrev:
Så blev der lavet et nyt læs pølsehorn

God damn du laver mange pølsehorn :)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: