Var i biffen og se "The Social Network" sammen med en gammel klassekammerat, selve filmen var til 5/6, men gensynet med en gammel ven er til topkarakter og så var det bare rart at have tid til at gå i biffen igen.
At spillerne stiller sig på række og gerne vil møde Real Madrid, Man. Utd eller Chelski 2/6 Ja ja, det er da meget fint at møde et storhold, som man med Vingaards ord kan tænke tilbage på om mange år, men hvorfor fanden ikke have ambitioner om mere end 1/8-finale og foretrække at møde f.eks. Schalke 04, som er en overraskende vinder af deres gruppe?
Så kan de jo trække et af de store hold derefter.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#6747: Nej, Lyngby er også et hold jeg gerne ville have ned igen, på trods af deres gode resultater. I det hele taget gerne nogle af de hold der ikke har ordentlige baneforhold, ikke har varme i banen, og som alligevel ikke kan tiltrække særligt mange tilskuere.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#6748 Jeg vil også foretrække Tottenham f.eks. og så vente med et "af de store" til 1/4 finalen. Når man nu er kommet så langt, så gerne én runde mere. Men Shakhtar Donetsk nej tak! Ikke flere russere!
#6741 Batsy 15 år siden
#6742 Bobby Singer 15 år siden
7/6
#6743 filmz-Myrepip 15 år siden
6/6
#6744 Kruse 15 år siden
#6745 filmz-Myrepip 15 år siden
#6746 Kruse 15 år siden
Men hvis jeg selvfølgelig selv kunne vælge, var der flere andre klubber jeg hellere ville have ned end Aab.
#6747 filmz-Myrepip 15 år siden
#6748 Åkepool 15 år siden
At spillerne stiller sig på række og gerne vil møde Real Madrid, Man. Utd eller Chelski 2/6
Ja ja, det er da meget fint at møde et storhold, som man med Vingaards ord kan tænke tilbage på om mange år, men hvorfor fanden ikke have ambitioner om mere end 1/8-finale og foretrække at møde f.eks. Schalke 04, som er en overraskende vinder af deres gruppe?
Så kan de jo trække et af de store hold derefter.
#6749 Kruse 15 år siden
#6750 filmz-Myrepip 15 år siden