Hvis FCK skal have en realistisk chance for at kunne gå videre, så kan det næsten kun være Schalke som de skal trække. Dem har jeg på fornemmelsen af at FCK faktisk godt vil kunne slå. Trækker de Tottenham, så tror jeg desværre at deres kanter vil rundbarbere FCK. Så det kunne måske være sjovere for FCK at møde et storhold i 1/8 finalerne.
Men selvfølgelig så kan FCK overraske mod alle, og så længe at bolden er rund kan alting jo ske.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#6751 Ja efter det de viste mod Barca, så tror jeg FCK på dagen, vil have chancen mod et hold som Tottenham. Men lad os nu se, hvad der sker i transfervinduet. Det er muligt der smutter et par stykker, men det er slet ikke sikkert, at de nye der kommer til, er dårligere. Aftenen betød 80 mill. ekstra i kassen og oveni resten af året, så kan der være råd til lidt på spillersiden. Men personligt håber jeg nu blot, at alle fortsætter :)
Men personligt håber jeg nu blot, at alle fortsætter :)
Det håber jeg også. Bare dem der får tilbud, ikke lader sig lokke af mere på kontoen, for at sidde på bænken i en eller anden Engelsk/Spansk midterklub.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Ja det vælter ud af Danmark med virksomheder og kloge hoveder, så en fodboldspiller fra eller til :) Og i det mindste bliver der mere lighed i Danmark og det må jo være positivt!
Hvad fanden sker der!? Alt lukker åbenbart kl 01 i antigua.. Pænt skod når man er på sin tiende vodka/redbull... Skal pisse, politiet kommer, må hive slanten indenbords og pisser ret meget i bukserne. Hjem på hotellet hvor to svenskere knalder i badet lige ved siden af. Og jeg må ikke engang være med, wtf!?!?
Antonsson har heldigvis selv været ude og sige, at der snakkes i forlængelse! Ståle åbner op for at tage et halvt år mere, hvilket jeg ikke helt kan finde ud af, om jeg synes er en god eller en dårlig ting.. Wendt bliver helt sikkert indtil sommer..
Så nu er det mest N'Doye jeg er bange for ryger i januar-vinduet, men med hans agent udtalelser de sidste par dage, så ser jeg det ikke som en reel fare..
Det virkelig farlige bliver næste sommers transfervindue.. Der ryger Wendt og højst sandsynligt Pospech (til at starte med). Santin ville også være en naturlig spiller at skippe afsted der, taget hans alder i betragtning.. Det ses alt for ofte med den brasilianske spillestil, at når alderen runder de 30, så ryger MEGET af speeden og derved overraskelsesmomentet i spillet. Og let's face it - Santin uden fart er ikke meget værd :)
Spørgsmålet er så, om det mest ideelle ikke ville være både at finde erstatning til højre og venstre back allerede nu her i januar, således de får sig et halvt år til at blive spillet ind.. Det kan da selvfølgelig også være, at de mener, at Oviedo kan nå at gøres god nok til at overtage efter Wendt til sommer, men så skal han da have gjort bemærkelsesværdige fremskridt i den defensive del af sit spil til træning :) Og Danni Jensen bliver aldrig nogensinde fast mand på FCK. Det tror jeg simpelthen ikke på..
Det bliver spændende (som altid) :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#6751 Kruse 15 år siden
Men selvfølgelig så kan FCK overraske mod alle, og så længe at bolden er rund kan alting jo ske.
#6752 filmz-Myrepip 15 år siden
#6753 Åkepool 15 år siden
Det håber jeg også. Bare dem der får tilbud, ikke lader sig lokke af mere på kontoen, for at sidde på bænken i en eller anden Engelsk/Spansk midterklub.
#6754 filmz-Myrepip 15 år siden
#6755 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#6756 filmz-Myrepip 15 år siden
#6757 Åkepool 15 år siden
Medmindre selvfølgelig, at F.C.K. propper rigtig mange flere penge i hans lommer :)
#6758 PredatorX 15 år siden
0/6
#6759 Skeloboy 15 år siden
#6760 HonoDelLoce 15 år siden
Ståle åbner op for at tage et halvt år mere, hvilket jeg ikke helt kan finde ud af, om jeg synes er en god eller en dårlig ting..
Wendt bliver helt sikkert indtil sommer..
Så nu er det mest N'Doye jeg er bange for ryger i januar-vinduet, men med hans agent udtalelser de sidste par dage, så ser jeg det ikke som en reel fare..
Det virkelig farlige bliver næste sommers transfervindue.. Der ryger Wendt og højst sandsynligt Pospech (til at starte med).
Santin ville også være en naturlig spiller at skippe afsted der, taget hans alder i betragtning.. Det ses alt for ofte med den brasilianske spillestil, at når alderen runder de 30, så ryger MEGET af speeden og derved overraskelsesmomentet i spillet. Og let's face it - Santin uden fart er ikke meget værd :)
Spørgsmålet er så, om det mest ideelle ikke ville være både at finde erstatning til højre og venstre back allerede nu her i januar, således de får sig et halvt år til at blive spillet ind.. Det kan da selvfølgelig også være, at de mener, at Oviedo kan nå at gøres god nok til at overtage efter Wendt til sommer, men så skal han da have gjort bemærkelsesværdige fremskridt i den defensive del af sit spil til træning :) Og Danni Jensen bliver aldrig nogensinde fast mand på FCK. Det tror jeg simpelthen ikke på..
Det bliver spændende (som altid) :)