Cool. Nu ser jeg selv lidt fodbold, men jeg er generelt af den opfattelse, at når et mene fylder for meget i disse generelle tråde (Bedøm Alt og Hvad laver du nu), så kan man sgu ligeså godt lave en hel tråd til det :)
Åh, det kender jeg alt for godt. Man kan komme ind i en spiral, hvor man tænker på alle de forfærdelige ting, der kan ske, når man ikke lige er der. (Det forsvinder aldrig, fortalte min far mig...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Yep, der kører ofte en film i mit indre hvor der sker alverdens grimme ting med min familie. Det kan være svært at abstrahere fra sommetider, men jeg øver mig.
#6761 Wangsgaard 15 år siden
Det har jeg tænkt på længe, synes denne tråd tit er fyldt med fodboldt! :P
#6762 Bobby Singer 15 år siden
Så er det gjort og det tog kun 2 sekunder:
http://filmz.dk/forum/tagwall/fodboldtraad-62711#n...
#6763 Wangsgaard 15 år siden
Merci!
#6764 Skeloboy 15 år siden
Cool. Nu ser jeg selv lidt fodbold, men jeg er generelt af den opfattelse, at når et mene fylder for meget i disse generelle tråde (Bedøm Alt og Hvad laver du nu), så kan man sgu ligeså godt lave en hel tråd til det :)
#6765 Bobby Singer 15 år siden
#6766 misuma 15 år siden
0/6
#6767 davenport 15 år siden
#6768 Notional 15 år siden
#6769 misuma 15 år siden
#6770 Skeloboy 15 år siden