Gravatar

#6811 elwood 15 år siden

Hvor mange år går der så før du får Gingerbread ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6812 tiany 15 år siden

Jeg regner med indenfor de næste 10 år :D

Ej jeg er faktisk allerede i overvejelserne over hvad min næste mobil skal være... Elsker min Legend... Men den der Nexus S fra Samsung ser nu lækker ud.

Men eftersom der minimum går 6 måneder inden jeg køber noget nyt... så er den nok forældet til den tid... der venter vi jo nok på 2.4
Valar morghulis
Gravatar

#6813 dyg 15 år siden

Jeg kigger på ny telefon lige nu og er meget i tvivl. På den ene side vil jeg gerne vente til der kommer en dansk Nexus S, men jeg vil også gerne have en Desire HD... Argh, the choices.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6814 misuma 15 år siden

Besøgte min gamle klan på vores fælles hjemmeside. Det er længe siden sidst, men det føltes godt og velkendt og så var det dejligt at få rusket op i mit rustne engelsk 6/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6815 Wangsgaard 15 år siden

Er temlig glad for min Desire!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#6816 tiany 15 år siden

Min kæreste er også glad for hans Desire...
Min svoger får en Omnia 7 (Windows phone 7) i julegave... Men det tør jeg ikke at give mig i kast med. Er glad for Android.
Valar morghulis
Gravatar

#6817 elwood 15 år siden

Jeg sidder og skriver ønskeseddel pt. og ud over lidt foto relaterede ting, så har jeg også skrevet Penge til ny mobil (skriver altid penge på til sidst på sedlen, hvis folk ikke ved hvad de ku finde på til Jul)

Så jeg har ikke bundet mig af nogen bestemt mobil endnu, Desire HD har jeg også set lidt på, men jeg vil uanset hvad gerne beholde telmore, de har aldrig lavet problemer for mig.

Men hva min nuværende mobil har jeg haft siden 2004 så jeg kan nok klare og vente lidt endnu med og skifte 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6818 Åkepool 15 år siden

MOVIE1000 (6794) skrev:
så mit ½ ansigt er lammet

Så er det nu du skal øve dine Stallone-monologer :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6819 davenport 15 år siden

Hvad går den opdatering ud på??? Jeg kan ikke se nogen forskel..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6820 Bobby Singer 15 år siden

Har lige genset "The Exorcist" på blå og alt ekstramaterialet og det er altså en ganske fremragende udgivelse. 6/6
Idjit

Skriv ny kommentar: