#6819 Det er nok mest "internt" den har ændret nogle ting. Min mobil er i hvert fald blevet hurtigere i menuerne. Jeg har også enkelte widgets som den har lavet om i udseende.
Hvad går den opdatering ud på??? Jeg kan ikke se nogen forskel..
Hvis du taler Froyo (2.2) opdateringen af Android, så er der massive opgraderinger :)
Jeg har selv en Samsung Galaxy S, som jo er et af flagskibene på markedet for Android-telefoner, og der var en MEGET mærkbar forskel..
Ikke alene fart-mæssigt, hvor der skete kæmpe forbedringer, men også små ting, der er ændret rent styringsmæssigt og sådan.. Og så er der kommer HiD-profile til bluetooth.. Sweet ! :)
Men der er ingen tvivl om, at hvis man virkelig vil se flying smartphones, så skal man igang med nogle custom roms :) jeg anbefaler gerne XDA Developers forum, der har en afdeling for enhver Android-telefon (næsten), hvor der findes utallige roms og kernels, der optimerer ydelsen (og jeg mener VIRKELIG optimerer :) ). Samtidigt findes der altid lette tutorials og failsafes, så man ikke ender med en død enhed :) Lovely! :)
Nu venter jeg bare personligt på, at der dukker en Gingerbread-rom op til min telefon.. Da den er næsten identisk med Nexus S (det er jo trods alt Samsung der har stået bag Nexus S'en ;) ) er alle de ret nørdede udviklede ret optimistiske omkring mulighederne for en sådan.. Ydermere har Samsung selv hintet, at de ville udgive Gingerbread til Galaxy S'en, og flere "eksperter" tænker i banerne, at de nok vil være et skridt foran HTC, LG, Motorola osv, da de jo har haft rig mulighed for at tilpasse deres egen Touchwiz til Gingerbread efter at have stået for udviklingen af Nexus S :)
Hov - over i Tech Tråden, hva ? :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Bestilte i aftes en NAS og da jeg gerne ville bruge dagen i dag på at lege med den, så betalte jeg for at få den bragt ud med kurer... Men jeg har åbenbart betalt 70kr for intet, for den er ikke kommet endnu. 0/6
Hvad har du købt og hvorfra? Jeg har helt vildt meget lyst til selv at anskaffe mig sådan en fætter for tiden.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg har købt en QNAP TS-419p+ ved Århus PC-Lager (jeg ved godt, at det er lamt at bruge 110kr på at få det bragt ud med kurer, når jeg bor under 2km væk, men jeg var ikke lige i stand til at gå derop i min tilstand).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
At det omsider er officielt min far flytter til Dubai i februar og jeg måske følger med i marts, for et ophold der i omkring 3 måneder. Ellers bliver det bare til en påskeferie med ørkensafari (indeholder dune bashing, kamelridning, mavedansopvisning og andet) og andre sjove ting. Uanset udfaldet, så er det 6/6! :-D
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
#6821 tiany 15 år siden
Det er nok mest "internt" den har ændret nogle ting. Min mobil er i hvert fald blevet hurtigere i menuerne.
Jeg har også enkelte widgets som den har lavet om i udseende.
#6822 Wangsgaard 15 år siden
#6823 HonoDelLoce 15 år siden
Hvis du taler Froyo (2.2) opdateringen af Android, så er der massive opgraderinger :)
Jeg har selv en Samsung Galaxy S, som jo er et af flagskibene på markedet for Android-telefoner, og der var en MEGET mærkbar forskel..
Ikke alene fart-mæssigt, hvor der skete kæmpe forbedringer, men også små ting, der er ændret rent styringsmæssigt og sådan.. Og så er der kommer HiD-profile til bluetooth.. Sweet ! :)
Et lille review af nogle af ændringerne :)
Men der er ingen tvivl om, at hvis man virkelig vil se flying smartphones, så skal man igang med nogle custom roms :) jeg anbefaler gerne XDA Developers forum, der har en afdeling for enhver Android-telefon (næsten), hvor der findes utallige roms og kernels, der optimerer ydelsen (og jeg mener VIRKELIG optimerer :) ). Samtidigt findes der altid lette tutorials og failsafes, så man ikke ender med en død enhed :) Lovely! :)
Nu venter jeg bare personligt på, at der dukker en Gingerbread-rom op til min telefon.. Da den er næsten identisk med Nexus S (det er jo trods alt Samsung der har stået bag Nexus S'en ;) ) er alle de ret nørdede udviklede ret optimistiske omkring mulighederne for en sådan.. Ydermere har Samsung selv hintet, at de ville udgive Gingerbread til Galaxy S'en, og flere "eksperter" tænker i banerne, at de nok vil være et skridt foran HTC, LG, Motorola osv, da de jo har haft rig mulighed for at tilpasse deres egen Touchwiz til Gingerbread efter at have stået for udviklingen af Nexus S :)
Hov - over i Tech Tråden, hva ? :P
#6824 gi-jones 15 år siden
Haha. Nu var det jo ikke mig der bladrede 1000!!!! indlæg tilbage for at finde quotes :)
#6825 gi-jones 15 år siden
Hvad har du købt og hvorfra? Jeg har helt vildt meget lyst til selv at anskaffe mig sådan en fætter for tiden.
#6826 dyg 15 år siden
#6827 elwood 15 år siden
Det var jeg nødt til for at finde noget brugbart 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6828 gi-jones 15 år siden
#6829 neran 15 år siden
#6830 Kruse 15 år siden