http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/12/19/193108.htm Gå 7 minutter ind i klippet, og I vil få jer et godt grin! 10/10
Holy crap! Jeg har sgu aldrig set nogen miste temperamentet på den måde for åben skærm før. Det koger jo helt over for ham.
Jeg er ikke politisk enig med Bertel Haarder, men inderst inde kan jeg godt forstå hans frustration over konstant at blive kontaktet af journalister og lignende, men det der er ikke smart og det kører jo fuldstændig af sporet.
Haha, hold da fest! Der røg kæden da fuldstændig af for Bertel. :D
Et par gange ser det ud som om, at han er lige ved at dele øretæver ud og så besinder sig i sidste sekund. Det ser jo helt absurd og grotesk ud den måde, som han danser rundt på. Forstår slet ikke at han går så meget amok over et simpelt spørgsmål, som i øvrigt var temmelig relevant for interviewet. Tror aldrig jeg har set en dansk politiker opfører sig så hysterisk, som det er tilfældet her.
Men tak for et godt grin, Foeller. :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Hvor er dansk politik bare en trist omgang i disse tider. Det besynderlige, og for mig at se tragiske, er jo at en episode som denne og hele den mediestyring som jo tilsyneladende (ikke at man rigtig kan være i tvivl om det) finder sted, falder tilbage på den danske befolkning, som har valgt denne person til et ansvarsområdes vilkår, som han tydeligvis ikke magter. I mine øjne burde Haarder nok tage på et rekreationsophold og så ellers overveje sin politiske karriere, ellers er hans undskyldning intet værd. At kunne gå sådan op i limningen over så lidt, viser enten hvor smålig en person han er eller hvor nedbrudt han er... meget beklageligt.
Læste I så Bertel's såkaldte undskyldning i linket? Læsernes kommentar er iøvrigt ganske splittet, interessant læsning.
Hehe, ja det var sørme en undskyldning det vil noget. I bund og grund er det eneste han undeskylder for, at han brugte nogle hårde ord overfor intervieweren mens det blev optaget. Reaktionen havde jo været bedre hvis der ikke var kamera på.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Ha! Min moster og faster (ja, mine forældre mødte hinanden gennem dem) gik i klasse med Bertel i gymnasiet i Sønderborg. De har fortalt mange sjove historier om, hvor pænt underlig han var dengang.
Retfærdigvis skal det dog siges, at han gik af med skolens højeste snit, så dum har han i hvert fald aldrig været.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#6951 Bobby Singer 15 år siden
Holy crap! Jeg har sgu aldrig set nogen miste temperamentet på den måde for åben skærm før. Det koger jo helt over for ham.
Jeg er ikke politisk enig med Bertel Haarder, men inderst inde kan jeg godt forstå hans frustration over konstant at blive kontaktet af journalister og lignende, men det der er ikke smart og det kører jo fuldstændig af sporet.
Men underholdningsværdien er så absolut i top. :D
#6952 NightHawk 15 år siden
Haha, hold da fest! Der røg kæden da fuldstændig af for Bertel. :D
Et par gange ser det ud som om, at han er lige ved at dele øretæver ud og så besinder sig i sidste sekund. Det ser jo helt absurd og grotesk ud den måde, som han danser rundt på. Forstår slet ikke at han går så meget amok over et simpelt spørgsmål, som i øvrigt var temmelig relevant for interviewet. Tror aldrig jeg har set en dansk politiker opfører sig så hysterisk, som det er tilfældet her.
Men tak for et godt grin, Foeller. :D
#6953 misuma 15 år siden
Læste I så Bertel's såkaldte undskyldning i linket? Læsernes kommentar er iøvrigt ganske splittet, interessant læsning.
#6954 Muldgraver 15 år siden
#6955 Muldgraver 15 år siden
#6956 frankdrebin 15 år siden
80 m2 lejlighed på 3. sal 100 meter fra Randers banegård :)
#6957 Kruse 15 år siden
Hehe, ja det var sørme en undskyldning det vil noget. I bund og grund er det eneste han undeskylder for, at han brugte nogle hårde ord overfor intervieweren mens det blev optaget. Reaktionen havde jo været bedre hvis der ikke var kamera på.
#6958 Ericmase 15 år siden
#6959 Thomsen 15 år siden
Retfærdigvis skal det dog siges, at han gik af med skolens højeste snit, så dum har han i hvert fald aldrig været.
#6960 MOVIE1000 15 år siden