ingen højskole ophold også får man det lige at vide inden man skal i seng, og jeg skal til tandlæge imorgen og mine cykel nøgler er blevet væk, det hele er noget lort, jeg havde planlagt for alle første gang i mit liv hvad jeg skulle og regnede med at det ville lykkes, men så går skolen fandme konkurs -10/100 Det er fandme bitter.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Skulle på arbejde i dag kl. 16 og havde nær ikke nået det. Jeg ville tage bussen da det er umuligt at cykle i dette vejr. Jeg ville derfor tage bussen 40 min før end normalt, dette var dog ikke nok tid. Efter at have ventet 40 min på en bus og havde nær frosset ihjel, stopper en sød mand i hans bil og spørg hvem som skal til buddinge, det skulle jeg heldigvis. Så blev kørt næsten hele vejen til arbejde i en varm bil og kom til tiden!!! See thats christmas spirit !
#6961 davenport 15 år siden
#6962 knipsknips 15 år siden
#6963 Wangsgaard 15 år siden
Var der involveret Bacon?
Har købt mig et par Billi B støvler idag 6/6
#6964 MOVIE1000 15 år siden
#6965 misuma 15 år siden
"Se det som et tegn på at det ikke var den vej du skulle, den rigtige mening vil snart vise sig"
Ovenstående kunne min luksushippie af en kæreste finde på at smide i hovedet på mig :P
#6966 Batsy 15 år siden
Albummet "It's five O' clock somehere" indtilvidere 6/6
#6967 Åkepool 15 år siden
Med mulighed for at ryge et par karakterer op ved flere lyt ;)
#6968 Batsy 15 år siden
#6969 Wangsgaard 15 år siden
Skulle på arbejde i dag kl. 16 og havde nær ikke nået det. Jeg ville tage bussen da det er umuligt at cykle i dette vejr. Jeg ville derfor tage bussen 40 min før end normalt, dette var dog ikke nok tid. Efter at have ventet 40 min på en bus og havde nær frosset ihjel, stopper en sød mand i hans bil og spørg hvem som skal til buddinge, det skulle jeg heldigvis. Så blev kørt næsten hele vejen til arbejde i en varm bil og kom til tiden!!! See thats christmas spirit !
#6970 neran 15 år siden